2.7

Triple Frontier

Lojaliteter prövas när fem före detta elitsoldater återförenas för att stjäla en förmögenhet från en knarkkung ? en kupp som får en rad oavsiktliga konsekvenser.

Originaltitel Triple Frontier
Regissör J C Chandor
Manus J C Chandor, Mark Boal
Genre Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Ben Affleck, Oscar Isaac, Charlie Hunnam, Garrett Hedlund, Pedro Pascal, Adria Arjona, Louis Rodriguez, Juan Camilo Castillo, Reynaldo Gallegos, Madeline 'Maddy' Wary, Sheila Vand

Starkbröl
2019-07-20
Bitvis spännande men tappar enormt med tempo nånstans på mitten och lyckas aldrig ta sig tillbaka. Hade kunnat vara en riktigt bra film i Vilda Gässen-anda med bättre fokus.
Christofer
2019-06-27
Vad trist att manusförfattarna tappade sugen halvvägs in och totalt tillintetgjorde första halvans uppbyggda spänning.
Benisakura
2019-04-24
2/3 bra och spännande, 1/3 ologisk och tappar styrfart.
deftune
2019-03-30
Borde hetat Ghost Recon Wildlands the movie.
AdamB-film
2019-03-24
Borde vara bättre än vad den är. Men storyn irriterar mer än den engagerar, och Affleck är mer irriterande än engagerande. Så då landar det på en 2:a
Halofreak92swe
2019-03-23
Riktigt spännande och välgjord action. Bra skådisar, intressant story. Svag 4.
annihilat0r
2019-03-22
Önskade mig en högre kvalitet. Godkänt tidsfördriv, dock.
hakuna
2019-03-17
Hade alldeles för hög förhoppning då det var så bra lineup med skådisar
PeterTheW
2019-03-17
Gillade den skarpt!
Engravadlax
2019-03-16
Riktigt stark första halva, mindre genomtänkt upplösning, men inte så illa som jag väntade mig efter att ha läst omdömen. Bristfällig men klart sevärd.