Tre svenskor i Tyrolen

Otto och hans hustru Olga driver ett hotell i Tyrolen. Utan Olgas vetskap har Otto lånat pengar som han inte kan betala tillbaks. För att ordna upp affären tar Otto med sig sin kompis och åker till Stockholm. Här träffar de tre sexiga svenskor och börjar leva livet, till Olga dyker upp...

Originaltitel Drei Schwedinnen in Oberbayern
Alternativ titel Drei Schwedinnen in Tirol, Munter sextur på alpehotellet, Det brinner i buskarna
Regissör Sigi Rothemund
Manus Florian Burg, Sigi Rothemund
Genre 70-tal, Komedi
Skådespelare Gianni Garko, Alexander Grill, Beate Hasenau, Herbert Fux, Rosl Mayr, Willy Harlander, Herta Worell, Werner Röglin, Inge Fock, Anika Egger, Ann Lündell, Peter Traxler, Wolfgang Katzer, Walter Klinger, Renate Hess, Marie Luise Lusewitz, Claudia Mehringer

DOKAN
2015-09-05
Mest förvånansvärt att se spaghettiwestern-stjärnan Johnny "Sartana" Garko jönsa omkring på värsta Ole Söltoft-manér. Trots en del nakna damer blev jag mest sugen på ... öööl! I var och varannan scen svepte man den ädla drycken ur stora skummande sejdlar. Mmmmmm . . .
LTT86
2013-12-05
Jag erkänner, även trots att filmen var tråkig så var det vissa skämt som jag fann roliga och njöt verkligen av slagsmålen.
carnevil
2013-06-17
Underrubriken: "Stockholmskor får stock" var svår att motstå.
Dele
2013-01-06
- "Vad vet en hustru om sin mans inre?" frågar man sig i den här filmen. - "Vad vet Sigi Rothemund om någontings inre?" frågar jag.
Sangraal
2012-02-10