2.1

Trailer Park of Terror

Några ungdomar söker skydd i en husvagnspark efter att deras buss har havererat i en storm. Men de råkar istället springa på ett gäng med levande döda lantisar som de måste kämpa emot.

Originaltitel Trailer Park of Terror
Regissör Steven Goldmann
Manus Timothy Dolan
Genre Skräck, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Nichole Hiltz, Ryan Carnes, Priscilla Barnes, Lew Temple, Michelle Lee (II), Jeanette Brox, Myk Watford, Hayley Marie Norman

Dele
2018-12-08
Jag fann personligen inget av värde här över huvud taget. Dumt skräp rakt igenom.
ziferN
2012-03-31
Nej, nej och återigen nej. Filmen misslyckas med nästan varenda grej en B-skräckfilm ska ha för att underhålla tittaren. Den saknar spänning, underhållning, charm och t.o.m. en mys-faktor. Början av filmen är totalt ointressant och om man redan då börjar anta att detta inte kommer att vara någon höjdare så har man rätt. Tyvärr, men detta fungerar inte.
amam
2010-02-24
"Oh no! My penis!" En del kul scener men tyvärr så saknar den fart och intressanta karaktärer.
Lijep
2009-03-23
Haha, musiken var ju svängig iaf..
Bumsi
2008-10-29
en tvåa för att porrgalningen dör fyndigt
Zok
2008-10-27
RIktigt charmig skräck blandad med humor. Finns många bra scener. Klart positivt överraskad.
dubbdäck
2008-10-20
haha ja det här var ju en blandad kompott.. en odöd, elgitarrlirande elvisimitatör med sydstatskärlek, ett tvåhundra kilos trailer-trash kannibalmonster, en vansinnigt vacker zombiekvinna med ansiktsbytarfetisch och en maskbärande asiatisk mördarmassös med språksvårigheter.. --- hyffsat lyckat, hyffsat katastrofalt, så ett godkänt kan jag alltid bjussa på..