2.9

Toy Story That Time Forgot

Det är några dagar efter jul och Bonnie tar med Woody, Buzz, Trixie och några till för att leka hos kompisen Mason. Där ställs leksakerna öga mot öga med Masons nya dinousariefigurer som inte riktigt har insett att de är leksaker.

Originaltitel Toy Story That Time Forgot
Regissör Steve Purcell (II)
Manus Steve Purcell (II)
Genre Kortfilm, Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Tom Hanks (röst), Tim Allen (röst), Kristen Schaal (röst), Kevin McKidd (röst), Joan Cusack (röst), Timothy Dalton (röst), Wallace Shawn (röst), Don Rickles (röst), Emily Hahn (röst), Steve Purcell (II) (röst), Jonathan Kydd (röst), Lori Alan (röst)

2004Orre
2017-03-04
Jag ger den en stark trea för att den är underhållande och rolig.
Darn
2014-12-29
Varm och fin liten historia om, förvisso, inget med koppling till julen utan den där fina känslan av att se det fina i det viktiga med barndomen.
Lotso
2014-12-26
I sin helhet är detta en kortfilm som inte har allt för mycket julkänsla i sig trots att den utspelar kring juletiden. Men det är alltid kul att se de klassiska och goda vännerna igen vi alla känner till från de kända filmerna, samt respektive skådespelare som ger rösterna till karaktärerna. Det uppskattar jag nog mest i dessa kortfilmerna att originalskådespelarna gör rösterna. Däremot är det kanske inte den bästa Toy Story kortfilmen, men heller inte den sämsta. Rekommenderas främst till de som älskar dessa filmerna och är intresserade av de lite mer vardagliga sakerna med de klassiska karaktärerna som jag då. Annars kan man nog skippa den och om man tvunget ska se en sådan här kortfilm skulle jag rekommendera Toy Story of Terror i första hand.
Ondskapt
2014-12-23
Fint animerat, men var är pepparkakorna, glöggen och julmumman?
AlbinWesley
2014-12-20
Jättebra som vanligt förstås. Jag känner dock inte julkänslan riktigt här, tycker inte den kommer till sin rätt. Men älskar katten. Stark trea.
ziferN
2014-12-11
Det är mysigt, småkul och underhållande. Men som förväntat så håller den inte alls inom samma nivå som långfilmerna, dock så är det ändå en kul julspecial som fångar julstämningen perfekt.
DrJW
2014-12-04
Underhållande kortfilm med Toy Story-karaktärerna. Precis som Buzz Lightyear så skulle jag inte bli förvånad om dem här Dino Riders-liknande figurerna fick en spin-off, om dem gör de rätt så vore de awsome.