2.8

Pharmacy Road

En mockumentär som djupdyker in i den dopingfyllda proffscyklingen år 1982.

Originaltitel Tour de Pharmacy
Regissör Jake Szymanski
Manus Murray Miller
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Andy Samberg, Orlando Bloom, Freddie Highmore, Joe Buck, Nathan Fielder, Daveed Diggs, John Cena, James Marsden, Maya Rudolph, Danny Glover, Mike Tyson, Julia Ormond, Jeff Goldblum, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Lance Armstrong, Dolph Lundgren, Eric Nenninger, Kevin Bacon, Will Forte, Chris Webber, Phylicia Rashad, Eugenia Kuzmina, JJ Abrams, Chris Romano

Pos
2021-06-10
Fantastiskt rolig! Grym casting.
deswhip
2018-03-01
Humorn är lite för överdriven för min smak men imponerande casting måste man säga. Dolph är ju alltid kul att se, Mike och Lance gör bra komiska insatser som sig själva. 2+
2017-08-26
Nja, inte riktigt min typ av humor överlag. Sen tycker jag det är osmakligt att Lance Armstrong sitter där och skämtar om doping när han har förstört livet för så många. Ganska besviken faktiskt.
dafreakish
2017-08-03
Roligt, dumt och hysteriskt överdrivet. Inte lika rolig som den tidigare mokumentären om tennis av samma gäng, men klart sevärd.
Bomkia
2017-07-21
Inte lika bra som tennis-mockumentären, men jag skrattade högt ett antal gånger. 3+