1.9

Too Young To Marry

Max och Jessica går på highschool i Connecticut, USA. De är unga och kära och bestämmer sig mot allas inrådan för att gifta sig. Jessica blir antagen till det anrika universitetet Harvard och Max som inte kom in följer ändå med sin fru och börjar jobba som byggnadsarbetare. Men den nya miljön och deras olika liv visar sig inte underlätta deras nya äktenskap.

Originaltitel Too Young To Marry
Regissör Michel Poulette
Manus Elle Triedman
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare Nina Dobrev, Polly Draper, Trevor Blumas, Robert Crooks, Claudia Ferri, Kaniehtiio Horn, Amanda Tilson, Dillon Casey, Anna Hopkins, Marie-Julie Rivest

The_monsterman
2008-08-10
Det här var nog den sämsta, mest tillrättalagda Hollywoodskit jag sett på länge. En feelgood-film som bara får mig deprimerad. Så förutsägbar att... Jag ska nog sluta där, och helt enkelt sammanfata med orden: Jag gillade den inte.
ninniblue
2008-08-07
håller med leaf. helt okej för att vara en okänd lågbudget film utan kända skådisar.
rockcat666
2008-08-06
Den här filmen är en av anledningarna till att jag inte är kristen. Ja, herre min sällskapsål
leaf
2008-08-05
helt okej för att vara en tv-film. Tjejen var skitsööt!
xxChemical
cherryriot
nej... nej. nej.
valentine
2008-08-03
Lite kul var det att varken ungdom eller giftermål hade något med historien att göra egentligen.
sunnhed
2008-08-03
jag störde mig till viss del på Nina "Jessica" Dobrev, men vafan jag är svag för kärlekshistorier (all kinds of), så vafan... en trea.
Qoffe
2008-08-03
''äkta kärlek kan övervinna allt'' klar trea