2.1

Tills pappa skiljer oss åt

Gavin är en framgångsrik bankman med en älskvärd fru och ett traditionellt familjeliv. När hans älskade dotter Rebecca återvänder från college med en ny fästman, Dennis, vänds Gavins värld upp och ned. Han är helt övertygad om att Dennis är en terrorist och helt ovärdig dottern.

Originaltitel Till Dad Do Us Part
Regissör Randall Miller
Manus Douglas Soesbe
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare John Larroquette, Markie Post, Emily Holmes, Jeffrey Jones, Jonathan Cherry, Adam Harrington

Hanna_0207
2008-08-16
Stark femma:) Otroligt bra!:)<3
zissou
2007-07-22
Vissa scener var jag tvungen att titta bort. Alldeles för mycket. Men den där Dennis var ju snygg iallafall!
Sarlac
2007-07-22
Fy fan. Precis sådana krystade komedier som klämmer in slapstick oför att liva upp den tråkiga stämningen. Kläm sedan till stereotypa karaktärer och uselt skådespeleri och vi får en riktiga etta.
rabarberpaj
2005-12-21
Nej, ingen vidare film. Enda anledningen till att jag inte ger den en etta var att han som spelade dennis var så snygg!!!
yrkeschaufföre
2005-10-08
Jamen var det inte lite rolig ändå? det visar iallafall att man som förälder ska skita i barnens val av partner!
Malla_Malin
2005-09-19
det skulle då vara att det är en sån typiskt grej för hur pappor reagera när dottern träffat kille.. det är de ända som gör sånna här filmer bra.. tror jag iaf.
cineasten89
2004-08-11
rätt okej men inte mer än så.-
filmfreaket
2002-12-31