2.5

Till Gillian på hennes 37-årsdag

David älskar sin fru Gillian. Dessvärre dog Gillian för två år sedan i en båtolycka. Men David vårdar hennes minne ömt och vägrar släppa tanken på sitt livs kärlek.

Originaltitel To Gillian on Her 37th Birthday
Regissör Michael Pressman
Manus David E Kelley, Michael Brady
Genre Drama, Romantik, 90-tal
Skådespelare Michelle Pfeiffer, Peter Gallagher, Claire Danes, Laurie Fortier, Wendy Crewson, Bruce Altman, Kathy Baker, Freddie Prinze Jr

GLO
2009-04-08
tråkigaste jag sett, var iofs 11 år när tiden befann sig, men jag gäspade rakt igen
carpeominous
2008-05-17
Tanken med filmen är fin, men den når aldrig upp till en stabil eller okej nivå. Den känns ganska lam under hela filmens gång faktiskt.
kus
2007-01-18
Detta var något för frugan.
metaltrash
2007-01-14
Shiiiiiiiiiiiiiiit vilken dryg rulle..men bra skådespel
Blink182
2006-07-08
Såg den ändast för att jag visste att seth green skulle vara med. Han var bara med i några sekunder och filmen var väldigt dålig och tråkig. Jag blev inte rörd och den var inte underhållande.
Bomkia
2006-07-08
Dugligt. Märks att den bygger på en pjäs. 3-
Puffie
2006-07-04
ganska tråkig film, men har alltid gillat Peter Gallagher och han höjer även den här filmen lite.....men för att den här sortens film ska fungera fullt ut måste den berör betydligt mer än vad den här gör
LauraP
2006-07-03
en stark tvåa men ändå långt ifrån en trea på något sätt...
Near_Miss
2006-02-22
den är ganska onödig, för man blir inte berörd. hon dog på ett sånt onödigt sätt, som man kunde förhindra. den hade varit bättre om hon hade någon sjukdom som tog livet av henne. liksom. och man (iaf jag) får aldrig veta om han var galen när han såg henne eller om det var sant det han såg. seth green var iaf med i EN scen.
sacredsoul
2005-05-26
Egentligen är det en sån sorts film som jag ger en 3a, men.. den här lyckades inte hålla måttet.