3.2

Thunder Road

Polisen Jim Arnaud älskade sin mamma, och bestämmer sig för att uppfostra sin dotter som ett kärleksbrev till henne.

Originaltitel Thunder Road
Regissör Jim Cummings (II)
Manus Jim Cummings (II)
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Jim Cummings (II), Kendal Farr, Nican Robinson, Jocelyn DeBoer, Macon Blair, Bill Wise, Chelsea Edmundson, Ammie Leonards, Jacqueline Doke, Shelley Calene-Black, Jordan Ray Fox

YouAreNrIchi
2019-03-18
Jag tycker att det här är helt klockrent som dramakomedi. Jag garvade högt samtidigt som jag verkligen lider med honom, tror inte att jag någonsin har sett något liknande faktiskt.
PeterTheW
2019-03-12
Pretty boring.
Bengt_a
2019-02-22
Flickvännen somnade, men jag plågade mig igenom eländet. Att påstå att detta är en komedi är som att säga att andra världskriget var roligt. Drama? Absolut. Tragisk? Definitivt. Underhållande? Totalt 10 minuter av filmen (utspritt).
Spidde
2018-11-03
En sån där amerikansk liten film som dyker upp från ingenstans och överraskar en totalt. Det här är verkligen ett jättebra drama, sannolikt bättre än det mesta som kommer Oscarsnomineras från året. Skådespel, manus och regi känns som en fullträff. Sammanfattningen av handlingen ovan stämmer inte särskilt bra, det här är en tragikomisk historia med mörka undertoner. Titeln är självklart från Springsteenlåten som är lite av ett tema för filmen, utan att förekomma på filmens soundtrack, antagligen är den för dyr. Jävligt bra film, se den!