3.2

Three and Out

Hur lånt skulle du gå för att förändra ditt liv? En komedi om vanliga människor med ovanliga problem. Hur långt kommer de att gå? Kommer bladningen av desperation, vänskap, ensamhet, kärlek och en gnutta kanabalilsm få deras avsikter att spåra ur.

Originaltitel Three and Out
Alternativ titel A Deal Is a Deal
Regissör Jonathan Gershfield
Manus Steve Lewis, Tony Owen
Genre Drama, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Mackenzie Crook, Colm Meaney, Imelda Staunton, Gemma Arterton, Kerry Katona, Gary Lewis, Antony Sher, Rhashan Stone, Annette Badland, Mark Benton, Sharon Duncan-Brewster, Dean Kelly, Steve Money, Frank Dunne

stenemo
2010-08-12
En mycket bra film! Skrattade våldsamt många gånger i filmen och beskrivningen mina vänner gav på den innan jag såg den stämmer perfekt: En komedi om självmord!
Majzzan
2009-04-05
Den var riktigt seg och jag var irriterad på det dom gjorde hela tiden. Men slutet var riktigt bra! :D

2008-11-12
2 minuter för lång
knudwig
2008-11-12
Rolig och orginell, men på tok för långsam emellanåt.
aurora79
2008-11-08
småstörd film, men britter ÄR ju kungar när det kommer till sånt här :)
qrax
2008-09-18
jag gillade verkligen den här fílmen, på alla plan.
KurtKarlsson
2008-09-18
Lite små sjukt o kul hur livet kan vara och den var lite seg i mellan åt därför blir det en svag trea..
mezzox
2008-09-17
En film som jag sent om sider kommer glömma. Hur underbart livet kan vara. och hur det kan vara när det är som värst.