2.7

Those People

En ung konstnär från Manhattan förälskar sig i en äldre man samtidigt som han fortfarande hyser känslor för sin mångåriga och hemliga förälskelse och tillika bäste vän.

Originaltitel Those People
Regissör Joey Kuhn
Manus Joey Kuhn
Genre 2010-tal, Drama, Romantik
Skådespelare Jonathan Gordon, Jason Ralph, Haaz Sleiman, Britt Lower, Meghann Fahy, Chris Conroy, Allison Mackie, Daniel Gerroll, Tamara Torres, Max Jenkins (I)

Kayuzuzu
2019-05-02
Förresten, "en äldre man" är lite missvisande. Ham kanske är 5 år äldre. Bra och heta kärleksscener
Kayuzuzu
2019-05-02
Började som en stereotyp på rika människor, men blev bättre i andra halvan av filmen. Med namnet Sebastian och karaktärens personlighet får man vibbar av en modern Brideshead Revisited. Jag gillar att homosexualitet inte görs till ett problem i den här filmen.
MrsRatched
2016-09-24
Många Brideshead Revisited-vibbar från det här "triangeldramat", på ett ganska lyckosamt vis. Ett obalanserat men starkt vänskapsförhållande utmanas av en ganska sen "coming-of-age"-fas på ett välbärgat Manhattan med idel smokingklädda, självupptagna unga män. Men ärligt och välberättat. Jag gillade det nästan ända till slutet. 3/5.
haajen
2016-09-20
Fy f*n vilken värdelös film, plågsamt tråkig och huvudpersonerna är lika intressanta att följa som att se färg torka.