2.2

The Wrong Missy

Tim tror att han har bjudit med sin drömtjej på en jobbresa till Hawaii, men inser att han i själva verket har sms:at en kvinna från en katastrofal blinddejt.

Originaltitel The Wrong Missy
Regissör Tyler Spindel
Manus Chris Pappas, Kevin Barnett
Genre Komedi, Romantik
Skådespelare David Spade, Lauren Lapkus, Nick Swardson, Geoff Pierson, Jackie Sandler, Molly Sims, Sarah Chalke, Chris Witaske, Rob Schneider, John Farley, Jorge Garcia, Joe Anoa'i, Jonathan Loughran, Jared Sandler, Chris Titone, Arlene Newman-Van Asperen, Candace Smith

Olof_Gronlund
2022-06-22
Måste faktiskt säga att Lapkus gör en otrolig insats här, riktigt duktig. Tycker även Spade passar in bra. Lite för uppenbar story bara men den funkar, den hade sina roliga stunder jämfört med mycket annat skit som trycks ut.
F-M-J
2021-11-13
Sällan jag ej ser klart en film och delar ut ett betyg men här är ett undantag. Fruktansvärt dålig.
WillyV
2021-02-04
Lapkus är skitrolig och räddar en svag trea.
finkan
2021-01-06
Gillade denna
Starkbröl
2020-07-30
Filmen är RIKTIGT usel och man behöver inte ens diskutera den, men Lauren Lapkus är magisk och scenerituggande och filmen är lätt värd att se bara på grund av henne. David Spade är däremot häpnadsväckande trist, även om han ska vara någon slags straight man här.
Oskar_Olw
2020-07-22
Den hade vissa moment som var så dåliga att de var bra. Men på det stora hela så var den så dålig att det var dåligt.
2020-07-05
Det finns så mycket som är så dåligt här och massa problematiska saker jag inte gillar, men Lauren Lapkus själ showen och lyckas bära upp allt. En 55 årig David Spade i huvudrollen är dock rätt jävla sämst och det finns ju absolut ingenting hos honom som är intressant eller charmigt. Ju mer jag tänker på det desto mer saker finns det att starkt ogilla, men jag låter Lapkus charm rädda en rätt stabil tvåa ändå.
Paramis
2020-06-12
Faktiskt rätt rolig, men Rob Schneider är bara kass.
Djason
2020-06-11
Lauren Lapkus äger den här filmen.
Djason
2020-06-11
Lauren Lapkus äger den här filmen.