The Watcher

Ett ungt par köper sitt drömhus, men får snart veta att det döljer ett hemskt förflutet. Det blir också uppenbart att någon iakttar dem.

Originaltitel The Watcher
Regissör Ryan Rothmaier
Manus Ryan Rothmaier
Genre 2010-tal, Skräck, Thriller
Skådespelare Erin Cahill, Edi Gathegi, Denise Crosby, Riley Baron, Kevin Daniels, Tracie Thoms, Obba Babatundé, Sab Shimono, Ruth Williamson, Takayo Fischer, John Billingsley, Caroline Kinsolving, Elle Young

vonadel
2019-01-30
Såg den bara för den var på väg bort från Netflix. Den kan inte ha gjort ett speciellt bra avtryck, för glömmer hela tiden vad den egentligen handlade om. Och nä, det var ingen höjdare heller. Inget att slösa dyrbar tid på. 4/10
HerrNenne
2018-07-30
Missade en del i mitten så tänkte se om den för att ge ett fullständigt betyg men så kom slutet och sänkte varje chans till högre betyg ändå så.
HSK
2018-06-26
Undvik! Utan tvekan en av de sämsta filmerna jag någonsin sett. Urusla prestationer från skådespelarna och löjlig karaktärsdesign. En thriller med potential som hade kunnat bli så enormt mycket bättre.
Jamesa
2018-02-24
Helt ok ändå. Håller sig uppe även genom slutet.
NoWireHangers
2017-12-27
Helt okej men inte mycket mer. 2
Djason
2017-01-24
Ganska ointressant, det blir liksom aldrig riktigt spännande. Slutet såg jag dock inte komma så där har de lyckas.
TheHorrorfan
2017-01-21
En i mängden skulle jag säga. Satsar man på att göra en sån här typ av film, så kan man ju åtminstone försöka göra den underhållande.
Camilla133
2017-01-20
Inte bra alls
Tatty
2017-01-15
Handlingen verkar spännande men filmen var inte så spännande vad jag trodde den skulle vara. Den är okej iaf. Blev en aning förvånad på slutet.
Murvel48
2017-01-15
Mer thriller än skräck. Helt okej, men det är ingen större förlust att missa den.