The Voices

Jerry hör röster från sina husdjur. Han går i terapi och det går bra på hans nya jobb i en fabrik. Tills han en kväll bjuder ut sin kollega på en dejt.

Originaltitel The Voices
Regissör Marjane Satrapi
Manus Michael R Perry
Genre Komedi, Kriminalare, Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Ryan Reynolds, Gemma Arterton, Anna Kendrick, Jacki Weaver, Ella Smith, Paul Chahidi, Stanley Townsend, Adi Shankar, Sam Spruell, Valerie Koch, Gulliver McGrath, Paul Brightwell, Alessa Kordeck, Michael Pink, Ricardia Bramley, Alex Tondowski

Skapad 2019-12-15 av ehansi
Efter succefilmen \"Persepolis\" är Marjane Satrapi tillbaka i registolen med denna mörka thriller med komiska inslag och mordiska teman. Med Ryan Reynolds i huvudroll och de talande husdjuren som s...   Läs mer »

Skapad 2019-12-11 av Stygga-Vargen
Ja, tiderna förändras - förr fanns det en hel del videobutiker i stan men nu har i princip alla lagts ner men av mina forna favoriter finns dock kvar. Men den butiken bytte ägare för en tid sen o...   Läs mer »

C12
2019-06-29
En mycket sjuk film
2018-11-29
Grym svart film där psyk skjudom träder fram till ytan av herr Renynolds. Stört var namnet#) Finn iofs några liknande filmer men detta var fräächt å uppskattat, förö så ägde elaka Mr Whiskers totalt.
WillyV
2018-04-08
Tillräckligt många originella infall för en stabil trea.
HerrNenne
2017-12-28
Underbart bisarr. Första halvan är rätt fantastisk. Reynolds är verkligen grym.
2017-12-27
En rolig, underhållande och lite spännande film som skiljer sig från mängden. Ryan Reynolds gör en av sina bästa roller.
Murvel48
2017-04-01
Klart bättre än jag väntade mig när jag läste att djuren kan prata.
2017-03-31
Många har återfunnit sin kärlek till skådespelaren Ryan Reynolds tack vare Deadpool medan jag har älskat den mannen oavbrutet sedan hans komediserie "Two Guys, a Girl and a Pizza Place" från sena 90-talet. Denna film hade dock gått mig så när jag nu fann en osedd Ryan Reynolds film så blev jag lite lycklig. Att filmen skulle bjuda på härlig mörk komedi, som jag älskar, var en fin bonus. Bonus var också underbara Anna Kendricks medverkan. Detta fungerade väldigt bar för mig. 3+
chimandra
2017-02-01
Vilken fantastisk film Trodde det skulle bli en tramsig komedi men rätt snart så gick det över till en film om en sjuk människas värld hans tappra försök att hålla sin värld normal så normal den kunde bli men han tappar greppet mer och mer och den sjuka världen tar över. Den här filmen har många bottnar och jag tycker den är briljant och skildrar den tunna gränsen mellan normalt och onormalt. Älskar hunden och Mr Whishas som är grymt manipulativ och är helt sjukt underbar, ja hela filmen är sjukt underbar med betoning på sjuk ha ha SE DEN !
Tatty
2016-12-25
Skum och långtråkig film. Men ändå sådär knäppt.
sawa
2016-01-26
Komedi? Kriminalare? Thriller? Skräck? Nix. Trams? Jadå! Det skulle kunnat ha blivit en bra komedi om man taggat ned handlingen lite och taggat upp rösterna. Jag är snäll och sätter en två.