2.7

The TV Set

Mike Klein har just sålt sitt pilotavsnitt av en ny serie till en tv-kanal, föga ovetandes om vilka drastiska förändringar hans avsnitt kommer att tvingas genomgå.

Originaltitel The TV Set
Regissör Jake Kasdan
Manus Jake Kasdan
Genre Drama, Komedi, 2000-tal
Skådespelare Sigourney Weaver, David Duchovny, Philip Baker Hall, Andrea Martin, Ioan Gruffudd, Judy Greer, Willie Garson, M C Gainey, Lindsay Sloane, Bree Turner, Justine Bateman, Lucy Davis, Charlotte Salt, Fran Kranz, Simon Helberg, Kaitlin Doubleday

Salvation_Mind
2015-02-08
Helt okej, men inte särskilt underhållande.
Bomkia
2014-06-21
Underhållande liten sak om hur TV-industrin tar in talang och spottar ur sig likriktade produkter. 3-
diskborste
2012-05-31
Mistress är sååå mycket bättre!
coastaltown
2008-10-30
Inget nytt om man är någorlunda insatt i TV-branschen, men den var ändå ganska rolig. Sigourney äger på komedi, som vanligt.
sajb
2008-01-10
Rätt intressant att ur manusförfattarens perspektiv få se hur en tvserie blir till.
paycheck
2007-10-26
Duchovny är alltid bra, men filmen känns inte särskilt tillfredsställande.
Powha
2007-09-10
Blev lite förvånad då Seth Green plötsligt dök upp i en ironisk dockusåpa i sluttexten. Hade senaste Robot Chicken laddat i spellistan direkt efter. Vad jag kan minnas så har de aldrig kört med riktiga skådespelare än ;> Kors tänkte jag, sen kom eftertexten tillbaka.