2.9

The Trip to Spain

Steve Coogan och Rob Brydon ger sig ut på ännu en resa och den här gången är det spansk mat och dryck som står på menyerna.

Originaltitel The Trip to Spain
Regissör Michael Winterbottom
Manus Michael Winterbottom
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Steve Coogan, Rob Brydon, Rebecca Johnson (II), Claire Keelan, Marta Barrio, Margo Stilley, Kyle Soller, Justin Edwards, Kerry Shale, Tom Clegg, Tessa Walker, Tim Leach, Charlie Jeffreys, Aurore Delion

StureStenhög
2018-09-24
Den svagaste av de tre. Det har verkligen börjat gå rutin i det här nu, men det är ju fortfarande en underhållande och smårolig rutin. Det är ändå lätt att gilla de här två herrarna, och det är behagligt att få följa med på deras matresor
mammene
2018-09-23
Det får bli en svag trea,det hela kändes lite tröttare. Men det är småtrevligt att se killarna äta och skämta, även om det kan bli lite ansträngt emellanåt och kanske har de roligare än vi som följer dem. Men visst blir det fler trippar, eller?
Arensberg
2018-07-24
tyvärr den svagaste i trilogin, men oväntat i andra halvan, man vill ju ändå ha mera...
Roswall
2018-06-24
Visst är det samma samma, men Winterbottom lyckas berätta fina och sirliga saker mellan raderna och skratten.
Genstruktur
2018-01-14
Den tveksamma nazisten och Bowie var ju sköj!
Semiramis
2018-01-05
Ser gärna att de fortsätter och gör fler The Trip-filmer i framtiden.
2017-12-08
Småkul och trevlig precis som dom två tidigare. Men saknar någonting för mig att bry mig om och det blir liksom småtrött emellanåt. Men överlag ganska charmigt underhållande.