2.5

The Tenants

I vindsvåningen på ett gammalt, fallfärdigt hyreshus sitter Harry Lesser och kämpar med att skriva färdigt sin bok som han hållig på med i snart tio år. Då flyttar Willie Spearmint in i huset. Han en svart, militant författare och även han skriver en bok.

Originaltitel The Tenants
Regissör Danny Green
Manus Danny Green, David Diamond
Genre 2000-tal, Mysterium, Drama
Skådespelare Dylan McDermott, Snoop Dogg, Rose Byrne, Niki J Crawford, Aldis Hodge, Laz Alonso, Stephen Jared, Karimah Westbrook, Seymour Cassel

KyLLo
2017-01-31
Ett ovanligt sammanträffande.
jonbo
2012-05-19
Snoop Doggs bristande skådiskvalité samt det eviga tjafset om svarta mot vita är tröttande.
Zok
2010-01-10
Mycket bra film. Det händer inte mycket, men någonstans är det intressant hela vägen ändå. Jag tycker även att McDermott och Snoop fungerar bra ihop.
Jerrie
2009-12-20
Jag har satt trea, men den är svag. Jag höll på att drivas till vansinne av författarnas pretantiösa snack om "sitt arbete"hela tiden. Rastugget var också svårt att tåla, och det skulle vara intressant att räkna hur många gånger orden "svart" och "vit" förekom i filmen.Snoop-karaktären var lagom överspänd, och den andre hade samma ansiktsuttryck genom hela filmen. En träig nuna utan dess like. Miljön tyckte jag dock om, och därför kunde jag inte ge sämre än tre.
DaKKa
2006-05-07
bara ok
FlumDum
2006-02-03
kunde vart bätte om det inte var snoop..,.. hanförstörde hel filmen... plus att det är rätt så vanlig svarta hata vita story... de kunde gjort någe bättre av de...
valzach
2006-01-30
Det får bli en 3:a. Garvar varje gång åt Snoop och hans kommentarer!
Knossos
2006-01-24
ganska bra story, okej för att vara snoop