The Stoned Age

Joe och Hubbs är två "rockers" som är på jakt efter brudar. Det här är berättelsen om deras äventyr under en kväll.

Originaltitel The Stöned Age
Alternativ titel Tack's Chicks
Regissör James Melkonian
Manus James Melkonian, Rich Wilkes
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare Michael Kopelow, Bradford Tatum, China Kantner, Renee Griffin, Clifton Collins Jr, David Groh, Michael Wiseman, Kevin Kilner, Taylor Negron

Xtro
2018-02-09
Gjord efter Bill & Ted och Wayne's World så uppenbarligen har den apat efter dem och visste jag inte detta skulle jag nästan gissa att det var tvärtom, då huvudkaraktärerna i de förstnämnda filmerna känns som mer påfrestande karikatyrer av Joe och Hubbs. Sen tycker jag att The Stöned Age till skillnad från många så kallade stoner-filmer inte bara har mycket dialog om röka utan också en riktigt flummig vibe. Så med andra ord kanske min favorit i både slacker och stoner-genrerna.
Skez
2013-10-31
Även om de enda likheterna är musiken och årtiondet känns det som en betydligt sämre version av Dazed and Confused, men fortfarande en helt okej rulle om man inte jämför den med annat. Det enda 70-tal med filmen är egentligen modet och musiken, utöver dessa två element hade den mycket väl kunnat vara en film som utspelar sig under 90-talet.
F-M-J
2013-05-29
Vore det inte för musiken hade jag stängt av ganska snabbt. Stark etta.
Slowdive2
2012-11-25
Amerikansk high school film som man brukade säga förr. Inte mycket att säga - idiotiskt som vanligt.
2012-11-05
Man får väl precis vad man kan förvänta sig. Nördiga hårdrockare, framtunga tjejer, billigt knark, slagsmål, kroppsvätskor och ledmotivet Don't fear the Reaper med B.O.C. Fattar bara inte hur någon kan skriva att den är bättre än fantastiska Dazed and confused på framsidan. Det var inte många likheter där. 2+.
Mr_v
2009-08-03
Hyggligt tidsfördriv... önskar de skippat att låta den utspela sig på 70-talet, för allt känns otroligt 90-tal. Och att alla är rejält mycket äldre än de spelar stör också. I övrigt var den rätt trivsam.
Paddyeahh
2009-05-04