2.1

The Son of No One

Som tonåring begick Jonathan White, son till en polis som mördades i tjänsten, ett fruktansvärt brott. Tack vare sin pappas partner klarade han sig dock undan med blotta förskräckelsen. Sexton år senare är Jonathan själv polis och lever ett lyckligt liv med fru och dotter. Ungdomens synder har han lagt bakom sig. Men när en dagstidning plötsligt publicerar ett anonymt brev där hans väl dolda hemlighet beskrivs i detalj kommer hans förflutna snabbt ikapp honom och mardrömmen tar en ny början.

Originaltitel The Son of No One
Regissör Dito Montiel
Manus Dito Montiel
Genre Drama, Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Channing Tatum, Al Pacino, James Ransone, Ray Liotta, Katie Holmes, Ursula Parker, Brian Gilbert, Tracy Morgan, Jake Cherry, Simone Joy Jones, Juliette Binoche, Lemon Andersen, Roger Guenveur Smith

Bomkia
2018-06-06
Mest en bunt småtrötta flashbacks och Channing Tatum i töntig mustasch. Kan inte riktigt ta det här på allvar. 2-
Jamesa
2016-04-02
Oengagerat och oengagerande. Tråkigt manus. Verkar inte vara färdigt. Enda ok spelande är scenerna med pojkarna.
tandersten
2015-08-23
Helt obegripligt slut.
2015-06-04
Helt totalt idiotisk film som är helt onödigt idiotisk. Dock är det en del bra skildringar som gör att filmen inte är helt värdelös och funkade att kolla på. Men oj så idiotisk.
2015-01-10
Jag har egentligen lärt mig att undvika filmer som är praktiskt taget okända men ändå fyllda med massor av kända skådespelare. Jag gjorde dock ett undantag denna gång men tyvärr var det ingen större upplevelse. Inte bra, inte dåligt utan mest bara onödigt. Varför gör Pacino och Liotta roller och filmer som detta om och om igen nuförtiden. 2+
RobinsTaste
2014-11-02
Faktiskt en bra film med bra skådespel. Lagom flummig, så man hänger med och ett intressant tema tycker jag.
Bijan
2014-07-09
Vem gjorde vad och varför?
ClintanTheKing
2014-01-02
Långt ifrån den bästa thriller-filmen men den fångar upp smutsigheten och obehagligheten i storyn på ett bra sätt.
Snäckan
2013-03-13
Booooooring. Jag blir bara irriterad...
Berniey
2013-01-07
Trött Al Pacino i en än mera trött film!