2.1

The Single Moms Club

En grupp singelmammor dras samman av efterdyningarna till en incident på deras barns skola.

Originaltitel The Single Moms Club
Regissör Tyler Perry
Manus Tyler Perry
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Wendi McLendon-Covey, Amy Smart, Nia Long, Zulay Henao, Eddie Cibrian, Terry Crews, Ryan Eggold, Tyler Perry, Marlene Forte, Sean Carrigan, Cocoa Brown, Kendra C Johnson, Brandon Olive, William Levy, Cassie Brennan, Katherine Shepler, Angela Matemotja

2018-12-17
Den är ju bitvis riktigt sympatisk, men oftast så kommer slutklämmen på sensmoralen och det sympatiska raseras. Och dom gånger det är sympatiskt så är det så platt och stelt och övertydligt och dåligt spelat att det liksom inte direkt berör om en säger så. Ändå en av Perrys klart starkaste filmer!
MrsSmiths
2015-11-22
Kvinnor kan. Men inte utan en man. Härligt budskap lixom.
rebeccajansson
2015-02-22
Jag gillade denna film. Precis i min smak. Inte så jättemkt humor men filmen hade sina roliga & sentimentala stunder. Kan tänka mig att denna är en blandning av Steel Magnolias & Före detta fruars klubb. En riktig feel good film!
dileva
2015-01-15
en lättsam historia om kvinnor som inte klarar sig utan män. stereotyp och ytlig, men ändå gillar jag den. endast kvinnor i huvudroller är alltid glädjande.