2.7

The Rebound

En medelålders ensamstående mamma i New York inleder en relation med sina barns barnvakt, en mycket yngre man.

Originaltitel The Rebound
Regissör Bart Freundlich
Manus Bart Freundlich
Genre Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Catherine Zeta-Jones, Justin Bartha, Kelly Gould, Andrew Cherry, Art Garfunkel, Joanna Gleason, Lynn Whitfield, Rob Kerkovich, Kate Jennings Grant, Alice Playten, Stephanie Szostak, Marcel Simoneau, John Schneider, Eliza Callahan, Jake Cherry

2019-04-09
Tyckte den var nästan okej fram tills det mer "seriösa" slutet som jag verkligen inte alls gillade.
okidoki
2016-03-17
Väldigt konstiga människor. Amerikanskt skräp.
Memmem
2016-03-13
Ytlig stereotyp komedi! Film med stereotypa händelser och åsikter och stela mångordiga dialoger. Alla som kommer in i ett rum säger "OK", alla som blir förvånade säger "Oh, my God". Alla tycker att åldersskillnaden 15 år mellan huvudpersonerna är för mycket och viktigare än andra egenskaper. De båda säger att de älskar varandra, men lyckas inte visa det i sitt spel. Stelt skådespel utan nyanser och engagement från samtliga. Betyg: 1+
cruze
2014-12-23
Zeta Jones, som klippt o skuren för denna film och stundtals så fruktansvärt vacker att det gjorde ont att titta.
Robkiller
2013-08-30
Det har var ju rätt så värdelöst... vad var poängen med det här? segt och långtråkigt var det också.
emilype
2013-07-29
En ovanligt trevlig rom-com. Den kanske inte hade den mest spektakulära storyn, men den hade en behaglig feel-good känsla över sig från början till slut. Den kändes inte så överdriven som många andra rom-coms kan göra, och själva romantiken upplevde jag som mer "äkta" och "trovärdig". Justin Bartha hade ett bra intryck på mig. Han har en behaglig utstrålning. Zeta-Jones förtrollade mig som vanligt med sin fantastiska utstrålning. Kemin mellan dem var förvisso något sval, men samtidigt ömsesidigt fin, vilket är bättre än ingen kemi alls. Detta är ingen film som man blir "swept away" av, men bra ändå. 5 av 10.
emsir
2013-07-14
Äh, jag gillar den. Vanlig romantisk komedi, men Justin Bartha och Catherine Zeta-Jones gör så att den inte blir så fjantig som romantiska komedier kan vara och man mår bra när man ser den.
Silvaa
2013-07-03
Jag ville aldrig att den skulle sluta. Den var oväntat bra och Zeta-Jones är både vacker och bra skådespelerska. Stabil fyra!
eodling
2013-06-01
Nej tack
ancientlove
2013-04-17
En komedi som faktiskt var rolig (fick mig att skratta, något jag upptäckt att de flesta så kallade komedier inte ens kommer nära att göra) och även om den blev mer seriöst mot slutet tappade den inte särskilt mycket. Catherine Zeta-Jones levererar som vanligt.