2.1

The Pest

Pest Vargas är skyldig den skotska maffian 50 000 dollar. Han blir kontaktad av tysken Gustav som säger att han får pengarna om han överlever att bli jagad på Gustavs ö.

Originaltitel The Pest
Regissör Paul Miller (I)
Manus David Bar Katz
Genre Komedi, 90-tal
Skådespelare John Leguizamo, Jeffrey Jones, Edoardo Ballerini, Freddy Rodriguez, Tammy Townsend, Joe Morton, Charles Hallahan

2014-12-04
Detta är en film som jag gillade som yngre och jag tror t.o.m. att jag fortfarande har filmen inspelad på något gammalt VHS-band. Den är full av dum humor på väldigt låg nivå men på något sätt dras man till John Leguizamos karaktär precis som man gjorde med Jim Carreys karaktär Ace Ventura. Jag kanske är alltför snäll med betyget!
HerrNenne
2012-01-07
Kom vagt ihåg den från min ungdom. Såg den nu. Det fanns inte en bra sekund i hela filmen.
tunk
2010-05-23
nostalgibetyg!
WillyV
2009-07-06
Den var väl ok, totalt oseriös i samma humorskola som Ace Ventura. Fanns tillräckligt många slapstick/bajshumorscener för godkänt. Sedd via sambons import-dvd.
Kaysow
2008-02-28
Görkul tyckte man för några år sen, idag är det bara en rätt lättsmält komedi.
ThomasW-dahl
2008-01-11
Något för den som vill ha stressat överspel och krystade repliker!
Malfunction
2007-10-04
Hemsk film.
Luusormi
2007-08-30
Helt j*vla underbar!!!!
djonipony
2007-08-01
såg om den här om dan. fy fan vilken jävla skitfilm! sjukt påfrestande och jag bara led fram till scenen där de jämför sina bilar. den e okej, resten katastrof!
kristjan
2007-07-18
-My name ist Himmel... -Well, SCHEIL SCHIMMEL!