2.2

The Perfect Sleep

En plågad man återvänder till den stad han svor att han aldrig skulle återvända till, för att rädda den kvinna han alltid har älskat men aldrig kan få.

Originaltitel The Perfect Sleep
Regissör Jeremy Alter
Manus Anton Pardoe
Genre 2000-tal, Action
Skådespelare Michael Paré, Cameron Daddo, Patrick Bauchau, John Fleck, Roselyn Sanchez, Tony Amendola, Pavel Lytjnikoff, Dominiquie Vandenberg, Anton Pardoe, Peter J Lucas, Sam Thakur, Isaac C Singleton Jr, Dmitrij S Boudrine, Anthony Dee, Keith Allan

jonbo
2016-12-22
10 minuter in och jag inser att jag kommer behöva sitta igenom en riktigt bajskorv, superpretentiös sådan men noll att komma med, endast 90 minuter långt poserande med en snubbe som berättar typ allt i voiceover.

2009-10-06
En film som vill vara cool, men är det inte. The perfect sömnpiller.
Julius
2009-09-16
Så mycket voiceover! En film som verkligen känns som spelet Max Payne... Väldigt snygg men lite väl skum och seg för att kunna öka betyget. Finns dock pärlor i denna, som en smått galen "doktor" som älskar att mörda.
RipperDoc
2009-07-28
Stundtals välskriven, men känns ofta amatörmässig och med dåligt skådespeleri.
shorts
2009-07-23
En film som verkligen stämmer in på titeln, jag har aldrig somnat så skönt mitt i en film.
Hedning
2009-07-17
Rätt underhållande, men samtidigt lite jobbig i framförandet.
heintron
2009-06-18
Sov snarare oroligt till den här tråkiga filmen.
Tenchi
2009-06-17
Började bra, riktigt bra till och med. Men tappade tyvärr mot slutet. Det var en enkel berättelse men jag gillade sättet den framfördes på. Snyggt foto och bra dialog men skådespelet haltade vid några tillfällen.
Sirdralban
2008-09-21
Kan bli riktigt vass, utger sig för att vara en film i film noir genren.