2.3

The Only Living Boy in New York

Thomas har nyligen tagit sin universitetsexamen och är på drift i New York. Hans liv ställs plötsligt på ända när han upptäcker att hans pappa har en affär.

Originaltitel The Only Living Boy in New York
Regissör Marc Webb
Manus Allan Loeb
Genre Drama, 2010-tal
Skådespelare Callum Turner, Jeff Bridges, Kate Beckinsale, Pierce Brosnan, Cynthia Nixon, Kiersey Clemons, Tate Donovan, Wallace Shawn, Anh Duong, Debi Mazar, Ben Hollandsworth, John Bolger, Bill Camp

2022-02-06
Marc Webb har verkligen inte varit en favorit hos mig, debuten (500) Days of Summer har sina kvalitéer som står ut men jag uppskattade den inte och sedan dess har det mest blivit sämre. Jag gillade iofs Gifted som jag tyckte var bra men det här är det sämsta han har gjort. Nog minst lika mycket Allan Loebs förtjänst för det här har liksom inga sympatiska kvalitéer i manusstadiet heller. Visst funkar "twisten" rätt bra men huvudkaraktären är så osympatisk och ointressant och har så osympatiska och ointressanta perspektiv på världen runt omkring honom som vi får ta del av att det här bara är så jävla tråkigt och jag tycker liksom illa om allt. Bridges och Beckinsale gör väl vad dom kan med sina roller men vad hjälper det. Riktigt kass film
HerrNenne
2017-12-14
Bridges och Beckinsale är en fröjd att se men storyn är mer än lovligt stel.