2.3

The OH in Ohio

En kvinna har varit lyckligt gift med sin man i många år, bortsett från att hon aldrig någonsin fått en orgasm. Därför lämnar hon honom nu för att finna sexuell tillfredställelse.

Originaltitel The OH in Ohio
Regissör Billy Kent
Manus Sarah Bird, Billy Kent, Adam Wierzbianski
Genre Drama, Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Parker Posey, Paul Rudd, Danny DeVito, Mischa Barton, Miranda Bailey, Liza Minnelli, Ed Brigadier, Robert John Burke, Keith David, John Sloan, Heather Graham

AlbinWesley
2016-10-09
Tja... den innehåller ju faktiskt en väldigt god kärna, men förutom lite småkul här och var är det ju ingen bra film i alla fall...
marleey
2014-09-16
En film som har ett intressant ämne och som med en annan vinkel hade kunnat vara bra, tyvärr faller The Oh in Ohio platt. Känns som att filmen helt saknar poäng. Finns en bra känsla över och i filmen men det leder ingenstans. Saknar både tyngd och allvar bland all feelgood. Temat med orgasmer både kunna leverera både skön feelgood och allvar, tyvärr misslyckas man med det senare. Ett trist och ett rätt abrupt slut.
Zipper
2013-11-27
Konstig och sexistisk.
dafreakish
2013-01-20
Underlig liten film med en historia som visserligen tar oväntade vändningar men som ändå inte drar med mig som tittar. Aningen förvirrat. Dock är Posey oväntat charmig.
johannorlund
2012-12-18
Paul Rudd är bra, och Mischa Barton är snygg, men det här är en OTROLIGT dålig film.
Kautsky
2012-10-28
Konstigt slut, det kunde ha blivit något bättre av det, svag trea.
setterwall
2012-03-09
Paul Rudds historia får inte ett värdigt avslut. Kvinnan i huvudrollen är apstörig.
Angeliana
2011-08-25
Riktigt riktigt pinsamt dålig.
kvitten
2010-12-28
Herregud, så dålig film. Jag är mållös.
SmokingBianco
2009-08-23
Denna rulle är ett praktiskt exempel på varför det borde finnas 6 olika betyg att sätta här på filmtipset då det ofta skiljer sig mycket på filmerna med tre i betyg. Samt att varje gång man sätter betyget 3 på en film får man känslan att man kastar den i någon stor hög med okategoriserade filmer. Filmen får f.ö. en 4 av 6 tummar upp.