2.7

The Losers

Komisk actionpackad film om specialstyrkan The Losers som hamnar i krig med CIA efter att ha blivit förrådda av dem.

Originaltitel The Losers
Regissör Sylvain White
Manus Peter Berg, James Vanderbilt
Genre Drama, Action, Thriller, Äventyr, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Jeffrey Dean Morgan, Zoe Saldana, Chris Evans, Idris Elba, Columbus Short, Holt McCallany, Oscar Jaenada, Jason Patric, Peter Macdissi, Peter Francis James, Tanee McCall

Rele
2021-04-15
En dålig film. Jag kan ge en svag etta.
HerrNenne
2020-09-04
Ett fåtal roliga skämt men det är allt. Skräp.
dafreakish
2019-11-24
Patric som bad guy är så töntig att jag inte finner några ord.
Andreas_
2017-10-22
Horribelt skräp från en riktigt kass regissör...iallafall när det kommer till action...en fransk nobody som försöker sig på en hollywood karrirär och tar sig an en serietidningsactionfilm med ett katastrofalt resultat...detta kan vara en av nutidens sämsta filmer på alla områden och det kommer från någon som vanligtvis gillar serietidningsactionfilmer men detta är bara oumbärligt och trots action mesta tiden så är det tråkig action, inte ens välgjort på något sätt, skådisarna är väl ok och gör det dom ska av manuset som dom har att arbeta med, men manuset är katastrof och allt faller oerhört platt, Jason Patric är kass som skurk och spelar över något så bedrövligt och CGI effekterna är otroligt dåliga, rent av patetiska....detta hade kunnat göras bra om den var gjord från 15 år och mindre patetisk barnslig humor och ett bättre manus men hollywood trodde väl som vanligt att barnfilmer genererar pengar och då får dom flesta filmer lida....eftersom 10 åringar inte har speciellt höga krav på kvalité när det kommer till film....hoppas på en bättre remake en vacker dag än detta dravel, betyget landar på en mycket svag 1:a...för detta är ren katastrof.
JPerlie
2016-11-06
Utan några förväntningar så är det en helt okej action i brist på annat. Jeffrey har alltid varit en favorit. Trist att han inte gjort så mycket bra bara. Evans är underhållande och visst är Saldana het men tyvärr en rätt tom karaktär. Tror det hade gjort filmen gott med fler kvinnliga karaktärer. Lite förutsägbar. Som sagt. Helt okej om man inte förväntar sig särskilt mycket.
Starkbröl
2015-10-11
Dum bröl-action, men med lite charm ibland iaf. Duger i krig.
ekback
2015-08-12
Lol, hur kan den här filmen ha sånt högt betyg?! Det finns inte ett enda rätt i den. Jag skrattade några gånger men var pga att handlingen var så bisarr eller otroligt dåligt skådespeleri. Det går att kolla på filmen men usch va kass den är haha.
2014-12-31
Jag uppskattar snygg action blandat med snygga effekter, kul kameraarbete och humor. Det är bara synd att att allt(speciellt manus) som erbjuds i denna A-teaminspirerade filmen är så otroligt ooriginellt och något man har sett hundratals gånger förr. Filmen har sedan ingen skådespelare som fixar att ha huvudrollen i en film. Jag gillar skådisarna men de är alla som bäst duktiga birollsskådisar. Zaldana är galet snygg men att jag ska köpa hennes rollkaraktär är för mycket begärt. 2-
2014-10-11
Detta är ingen lätt genre; hjärndöd och cool-rolig nonstop-action för pojkar i alla åldrar. Det funkade överraskande bra i A-Team, och det var klockrent i Expendables 2. Men här blev det mer som det brukar: mest skit, fast i högt tempo och med ett par roliga scener. (5+/15)
Ojhda
2013-10-16