2.6

The Lazarus Project

Efter att ha avtjänat sitt fängelsestraff är Ben tacksam för allt han har i livet ? en vacker fru, en bedårande liten dotter och ett fast arbete, livet leker. Men en dag händer något oväntat och Ben faller tillbaka i gamla vanor och hjälper sin kriminelle bror vid ett rån med ödesdigra konsekvenser.

Originaltitel The Lazarus Project
Regissör John Glenn
Manus John Glenn
Genre Drama, Thriller, Mysterium, 2000-tal
Skådespelare Paul Walker, Linda Cardellini, Malcolm Goodwin, Tony Curran, Bob Gunton, Piper Perabo, Shawn Hatosy, Lambert Wilson, Brooklynn Proulx, Leigh Enns, Alex Sol, Ty Wood, Onalee Ames, Cory Cassidy

2017-12-08
Särskilt originell är den ju inte men den är bra ändå.
Sovande_mannen
2017-07-08
Helt okej fatta först inget men sen så börja det...
Starlette
2016-08-31
Engravadlax
2016-06-07
Paul Walkers register är inte jätteimponerande... han har faktiskt exakt samma uttryck av skräckblandad förvirring fryst i sitt anlete i praktiskt taget hela filmen; jag kan klicka varsomhelst längs tidsstrecket i mediaspelaren och han ser verkligen identisk ut i varje scen.
Robodan
2016-06-06
En bra och mystisk mitt, men slutet blev alltför väntat och enkelt tycker jag.
Grillo
2016-02-16
Rätt så kul men med en rätt väntat upplösning som lämnar ett par plot holes i min mening. Ändå sevärd. En trea på gränsen.
precious_death
2016-02-11
Håller med DiMMU BoRGiR. den var nästan uppe å sniffade på en 4a ett tag men som vanligt så pajar slutet en hel del av den goa känslan
Tatty
2016-01-22
Vilken bra, spännande och intressant film. Paul Walker är helt fantastiskt i filmen, så bra!!
kervisch
2013-04-09
Funkar att se
DiMMUBoRGiR
2012-12-13
Absolut mycket bättre än väntat. En intressant historia som skulle ha tjänat på att få bli en miniserie istället för en film. Det ges för lite tid att bygga upp och förklara, att riktigt sätta sig in i allt. Jag tycker att den här filmen är över medel, trots sina svagare bitar, och därför en stark 3:a för mig.