1.6

The Last Days of American Crime

Myndigheterna ska snart börja sända en signal som gör slut på allt brottsligt beteende. Men innan dess tänker några bankrånare sätta en sista historisk stöt i verket.

Originaltitel The Last Days of American Crime
Regissör Olivier Megaton
Manus Karl Gajdusek
Genre Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr
Skådespelare Edgar Ramírez, Anna Brewster, Michael Pitt, Sharlto Copley, Brandon Auret, Sean Cameron Michael, Tamer Burjaq, Nathan Lynn, Daniel Fox, Jonathan Pienaar, Terence Maynard, Robert Hobbs, Inge Beckmann, Nhlakanipho Manqele, Tanya van Graan, Leandie du Randt, Patrick Bergin

isecore
2023-01-14
Stil men ingen substans.
Murvel48
2022-04-07
En överpretentiös film som faller platt som en pannkaka. Ibland tror man att det är en parodi på en massa andra skitfilmer, men det är det inte. Dialogen, voice overn, tv-klippen, skådespeleriet - allt är skit. Och allra sämst är Michael Pitt, som gör en av tidernas fånigaste karaktärer på grund av våldsamt överspel. Och filmens längd gör den outhärdlig. Bra foto men det hjälper inte.
2021-05-14
Jävligt märklig film, stämningen är verkligen något alldeles speciellt. Den känns billig och B och allt är liksom mest märkligt. Karaktärerna är kassa och det intressanta upplägget görs det ingenting med. Dålig, men ändå lite smått underhållande i sin dålighet på sina ställen. Men en klar etta.
skitbad
2020-11-25
Kan nog vara en av de sämsta filmerna som gjorts, någonsin...Väger man in att jag har lite utav en förkärlek för Michael Pitt så känns det illa att även alla scener med hans karaktär är outhärdliga. I fallen med Ramirez och Brewster är det dock ännu värre, "sexscenerna" t.ex. är nog det mest patetiska jag någonsin sett, fi fan. Finns så många scener här som kvalar in bland de sämsta jag sett! Megaton borde få besöksförbud till alla filmstudios som finns, eller ja, varje plats där det finns en kamera.
Afflicter
2020-10-09
Varför valde jag att se den här filmen? Den är otroligt barnslig, händelselös och idiotisk. En snut i en biroll får mera (onödig) karaktärsutveckling än huvudpersonen och galningen som visar sig vara förrädare är mera sympatisk. Det händer ingenting vettigt i hela jävla filmen, inte ens i slutet, som är lika tråkigt som att se på målfärg som torkar.
Zok
2020-09-29
Detta var faktiskt riktigt dåligt. Varför den långa speltiden som sänkte filmen ännu mer.
Skullbone
2020-09-03
Förmodligen den sämsta "påkostade" filmen jag någonsin sett.