1.3

The Land that Time Forgot

Några skeppsbrutna hamnar på den mystiska ön Caprona i Bermudatriangeln. Under försöken att ta sig från ön så stöter de på människoätande dinosaurier och en strandad tysk ubåt.

Originaltitel The Land that Time Forgot
Alternativ titel Edgar Rice Burroughs' The Land That Time Forgot
Regissör C Thomas Howell
Manus Darren Dalton
Genre Science Fiction, Action, Fantasy, 2000-tal
Skådespelare C Thomas Howell, Timothy Bottoms, Lindsey McKeon, Darren Dalton, Stephen Blackehart, Christopher Showerman, Patrick Gorman

jonbo
2018-05-13
Asylum levererar som vanligt.
latzius
2016-02-11
Första killen blir tagen av en flygödla direkt. 4 minuter efteråt skämtar en snubbe om att han var rädd för att en insekt skulle ta och flyga iväg med honom. Helt ointressanta karaktärer! Gav upp fort, solklar etta.
Robkiller
2014-05-26
Asylum med tidsresande och dinosaurier... helt tokuselt som vanligt med fula effekter och risiga skådespelare... inte mycket att se det här inte.
ekman
2009-11-05
Men det här var ju inte roligt någonstans. Bara tanken att få för sig att göra en film på en utmärkt äventyrsroman, och sedan skrota hela storyn. Varför? Ok, under tio minuter cirka två tredjedelar in i filmen så kan man faktiskt ana några spår av Burroughs' originalhistoria, men annars inget. Nej, se filmatiseringen från 1975 i stället. Till och med dinosaurierna är bättre i den.
Yxtar
2009-09-20
Skräpfilm, undvik till vilket pris som helst.
Amour
2009-08-19
Jag såg hela filmen... jobbigt!
Argo_L
2009-08-07
Dåliga skådespelare, dåliga effekter, dålig tyska eller så mycket dåligt skrivet manus.
Perdhra
2009-08-06
Verkligen en dålig film, för dåliga skådespelare och för dåliga effekter. En massa trådar som inte blev hopknutna och logiska luckor
Carie
2009-08-04
Usch
[dmp]Bjorne
2009-08-02
Kul story, men filmatiseringen var tyvärr inte så bra.