2.1

The Knight Before Christmas

En medeltida engelsk riddare blir magiskt transporterad till nutid, och faller för en gymnasielärare som gett upp på kärleken.

Originaltitel The Knight Before Christmas
Regissör Monika Mitchell
Manus Cara J Russell
Genre Drama, Komedi, Romantik, Äventyr, Fantasy
Skådespelare Vanessa Hudgens, Josh Whitehouse, Emmanuelle Chriqui, Ella Kenion, Harry Jarvis, Isabelle Franca, Jean-Michel Le Gal, Scott Ryan Yamamura, Arnold Pinnock, Shazdeh Kapadia, Evan O'Donnell, Simon Webster, Jesse Gervasi, Mimi Gianopulos, Jayne Eastwood, Shanice Johnson, Scott Edgecombe, Kat Graham, Quincy Brown, Rob Lowe, Kristin Davis

Commandante
2020-12-25
Ville ha en kalkonfilm till jul och fick exakt vad jag letade efter.
emlin82
2020-12-20
Såg 2019. Ett måste för alla oss om gillar förväxlingskomedier! :)
Hardcore87
2020-10-04
Väldigt ointressant film. Kanske inte rätt målgrupp med mina 33 år, men netflix har gjort mycket bättre julfilmer än det här som är för barn. Tycker mest filmen går ut på att Vanessa Hudgens ska le hela tiden.
2020-01-05
Så otroligt klämkäckt smörig att det liksom kryper i kroppen! Fånig och löjlig. Men, också varm och charmig. Dess dåliga sidor blir liksom lite av charmen, det är precis vad en förväntar sig av en sån här film. Jag gillar hur riddaren är så jävla chill med allt, han bara accepterar och försöker göra det bästa av situationen hela tiden. Det känns lite nytt jämfört med hur krystat korkade dom brukar göras istället. En svag men charmigt trevlig tvåa.
asasae
2019-12-22
Tycker den hade sin charm och visst var den mysig och även lite rolig!
Tatty
2019-12-11
Den var riktig mysig hur som helst. Så fin hela filmen. Varmhjärtad och glad kände jag mig efter filmen.