1.7

The Hunt for Eagle One

Löjtnad Matt Daniels leder en grupp soldater som ska fånga en al-Qaeda terrorist.

Originaltitel The Hunt for Eagle One
Regissör Brian Clyde
Manus Michael Henry Carter
Genre Action, Krig, 2000-tal
Skådespelare Mark Dacascos, Theresa Randle, Rutger Hauer, Joe Suba, Zach McGowan, Joe Fozzy, Rey Malonzo

2014-09-08
Ett misslyckande av rang. Gamle kultgubben Corman producerar och då blir det oftast skoj om än kanske inte så seriöst. Men den här dyngan som mest verakr vara en kurs i sunkig krigsföring har ett uselt foto, en ännu uslare klippning och värst av allt - Dacascos och Hauer i roller där de helt slösas bort. Hade inga större förväntningar av förklarliga skäl, men så här trist, ful och intetsägande trodde jag aldrig den skulle vara.
Leynard
2008-08-01
"Mjältbrandslabbet" tar ju priset...
FilmGuden
2008-02-28
Ingen höjdare. Insläpade Rutger Hauers fåtal scener är den största behållningen. Gick att se, men inget jag vill se igen.
EricMorrison
2008-02-05
fan va den sög
ThomasW-dahl
2008-01-18
Man får jobba hårt för att 2006 göra en film som känns 25-år gammal.
Dagerman
2007-12-30
Det finns filmer som går direkt till DVD, och de finns filmer som går direkt till 49:- korgen på bensinmacken. Den här tillhör den senare kategorin...
PeepingPablo
2007-07-22
Det känns nästan som om filmens syfte är att visa hur tråkigt och ohäftigt det är med krig egenligen. I så fall lyckas den ganska bra. Panghantverket är gediget, men i övrigt finns det inget intressant i den här filmen, tyvärr.
Bomkia
2007-05-11
Du kan HELT ignorera manus och skådespelare i den här filmen, det som den lever på, och det enda som funkar bra, är all pang-pang action. 2-
oan
2006-12-30
världens bästa roger corman producerade film!
ViktorGlantz
2006-11-10