1.7

The Humanity Bureau

En dystopisk thriller som utspelar sig år 2030 där världen är i en permanent ekonomisk lågkonjunktur och står inför allvarliga miljöproblem till följd av den globala uppvärmningen.

Originaltitel The Humanity Bureau
Regissör Rob W King
Manus Dave Schultz
Genre Action, Science Fiction, 2010-tal
Skådespelare Nicolas Cage, Sarah Lind, Jakob Davies, Hugh Dillon, Vicellous Shannon, Kurt Max Runte, Destee Klyne, Nikolas Filipovic, Jett Klyne, David Lovgren, Leo Fafard, Mel Tuck, Lorne Cardinal, Sheldon Bergstrom, Leanna Brodie, Melanie Walden, Bill Dow

Robkiller
2019-07-23
Postapokalyps med anti-socialism och miljötema... börjar rätt hyfsat, men det blir inte direkt någonting vettigt av det här.
Johjt
2019-07-21
Låt er inte luras av alla dåliga betyg, denna förtjänar det inte. Helt okej rulle och Cage är bra! 👍😊
2018-10-22
Nic Cage fortsätter välja roller med omsorg. Kanske lät detta spännande på pappret, men resultatet blev sämre. Dock en inte helt värdelös framtidsdystopi, men bristen på budget sänker då både effekter och främst scenografi känns väldigt sunkigt.
Phyx
2017-11-19
Så många logiska luckor att man får ont i magen. Undvik!
jonbo
2017-11-17
Fruktansvärd film. Påminner lite om de sjaskiga framtidsdystopiska filmerna som kom i en drös sent 80-tal, tidigt 90-tal. De har sin charm, här finns ingen. Cage sömngångar sig igenom, vilket ju helt är att missbruka Cage.