2.2

The Good Guy

Ambitiösa Beth vill ha hela paketet: ett bra jobb; bra vänner; och en trevlig kille att njuta av staden med. Så klart är det sista alltid den svåraste delen. Beth faller för Tommy, en sexig, ung Wall Street hot-shot. Men just när allt verkar gå bra och allt falla på plats, kompliceras allt genom att Tommys känsliga och läckra medarbetare Daniel dyker upp i bilden.

Originaltitel The Good Guy
Regissör Julio DePietro
Manus Julio DePietro
Genre Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Alexis Bledel, Bryan Greenberg, Anna Chlumsky, Andrew McCarthy, Kate Nauta, Scott Porter, Colin Egglesfield, Aaron Yoo

Sajo
2015-03-03
Svag 3:a, tyckte inte den gav något och kollade på den bara för Alexis var med i den.
yrkeschaufföre
2015-02-28
Tråkig och obehaglig, En massa söta tjejer som inte tillför så mycket, man hade väl kunnat utveckla vänrelationen lite bättre och fått en intressant film på köpet?
MMeedendorp
2012-11-04
Egentligen ganska tråkig, det är väl det som gör det till en film jag gillar. Greenberg är ju mums också.
Astrojacob
2012-05-10
Njae. Spoiled brats feeling sorry for themselves? Såg filmen enbart för Bledels skull. Söt o blyg som vanligt. Väldans svag Trea.

2012-04-15
En riktig fulltreff.
Kajanus
2011-11-14
Uselt iscensatt komedi med katastrofala skådespelarinsatser av annars så stabila Bryan Greenberg och i viss mån Alexis Bledel. Premissen består mest utav ett löjets skimmer och varenda karaktär är uppbyggd enligt en mall skriven av en novis. The Good Guy är ett bra exempel på en dålig film.
eaep
2011-09-12
sämst slut.se
ulpe01
2011-08-09
En rätt så medioker axelryckning till film.

2011-06-29
En velspillt film.