2.2

The Final Cut

Tre sekunder. Två kablar. Ett klipp. Ett misstag och Seattle upphör att existera.

Originaltitel The Final Cut
Regissör Roger Christian
Manus Raul Inglis
Genre Thriller, 90-tal
Skådespelare John Hannah, Sam Elliott, Charles Martin Smith, Matt Craven, Amanda Plummer, Lloyd Berry, Kelly Benson, Anne Ramsay, Ray Baker, Barbara Tyson, Lisa Langlois, Erich Anderson, Michael David Simms, Philip Granger, Jed Rees

StureStenhög
2016-09-15
Om man som jag gillar sina lågbudgetthrillers från 90-talet, så finns det en del att uppskatta här. Jag gillar hela bombtemat, och det fungerar väldigt bra som spänningshöjare. Jag gillar också skurkar som mest bara vill jävlas och som ser det som ett spel att överlista lagens långa arm. Tyvärr blev jag dock lite besviken på hur det hela utvecklar sig när det kommer till skurken, och framåt slutet blir det lite för löjligt för att jag ska kunna se mellan fingrarna med det. Annars hade nog det här kunnat nå upp till en trea på ren 90-tals-känsla, men nu stannar det vid en stark tvåa
ekback
2009-03-31
helt ok bomb squad-film ju! :) massor av bomber! ;)
Emazculator
2008-03-30
den var sådär...
2007-07-17
Dussinthriller om en bombpatrull. Funkar en regnig dag
polski
2003-08-15
bara massa bomber....
Flonk
2003-04-09
Nja kommer inte ihåg så mycket men speciellt bra var den inte. Gick att kolla på.