2.2

The Fast and the Furious: Tokyo Drift

Sean Boswell är p.g.a sin något extrema hobby, streetracing, inte så populär hos den lokala polismyndigheten. För att undvika att hamna i finkan flyr han till sin far, en barsk yrkesmilitär stationerad i Tokyo. Efter ha mött en ung landsman känner han sig mer tillfreds i sitt nya hemland, och det blir inte sämre av att hans nya kompis, Twinkie, introducerar honom för en annan illegal racingform - driftracing.

Originaltitel The Fast and the Furious: Tokyo Drift
Alternativ titel Fast And The Furious 3
Regissör Justin Lin
Manus Alfredo Botello, Chris Morgan, Kario Salem
Genre Action, Kriminalare, Thriller, 2000-tal
Skådespelare Vin Diesel, Lucas Black, Lynda Boyd, Vincent Laresca, Sonny Chiba, Jason Tobin, Zachery Ty Bryan, Brian Goodman, Sung Kang, Shad Moss, Brian Tee, Nikki Griffin, Leonardo Nam, Nathalie Kelley, Keiko Kitagawa, Alden Villaverde

2023-11-24
Är absolut ingen fan av dessa filmer...
Starkbröl
2020-04-12
Idiotisk från start till mål.
idd
2019-10-25
Sämre än tvåan, bättre än ettan. Hyfsad action, sunkig sexism, dumkul story osv. Man vet vad man får.
vonadel
2017-07-28
Inspirerad av Forza Horizon 3 tog jag äntligen mig tid att se denna. Delade upp tittningarna några ggr så det blev lite osammanhängande. Känns ganska fristående från föregångarna. Coola bilar och så, men "storyn" är ju under all kritik. Svag 5/10
horsy2
2017-05-24
HAHAHA. Vilken löjlig film!
Ghostface
2017-04-11
Jättekonstig huvudroll som ser ut att vara tio år för gammal. Roliga karaktärer dock och seriens slicka yta passar utmärkt i Tokyo. Jag blir faktiskt rejält underhållen här även om det stundtals är lökigt och ostigt nära parodins nivå.
Harford
2016-08-11
Skitfilm.
Supernaut
2016-01-19
Medioker men jag klarade av att se klart den.
Dutch
2015-08-11
Det är ju en pinsamt dålig film egentligen med en massa fula japanska frisyrer men den bjuder på mycket bättre o mer äkta bilscener än sina "föregångare" så en tvåa får den väl...
Grillo
2015-06-24
Sebar, men sämst hittills. Den enda bra scenen var den rätt stämningsfulla drifta i bergen-scenen i mitten av filmen, men då jag i största allmänhet ogillar driftarkulturen och det dessutom känns väldigt daterat (på fel sätt) blir det här inget att ha direkt. På gränsen mellan 1 och 2 men den här ger jag ändå foten.