2.4

The Expendables 3

Barney, Christmas och resten av The Expendables ställs ansikte mot ansikte med Conrad Stonebanks, som för många år sedan var med och grundade The Expendables. Conrad blev senare en hänsynslös vapenhandlare och någon som Barney tvingades att döda... trodde han i alla fall. Conrad, som redan undvikit döden en gång, gör det nu till sitt uppdrag att sätta stopp för The Expendables en gång för alla. Men Barney har andra planer, och bestämmer sig för att det åldrande gänget behöver lite nytt blod. Han rekryterar en samling yngre individer som är kvickare och mer tekniskt kunniga för att kunna matcha sin gamle partner.

Originaltitel The Expendables 3
Regissör Patrick Hughes
Manus Sylvester Stallone, Creighton Rothenberger, Katrin Benedikt
Genre Action, Thriller, Äventyr, 2010-tal
Skådespelare Sylvester Stallone, Jason Statham, Harrison Ford, Mel Gibson, Arnold Schwarzenegger, Wesley Snipes, Dolph Lundgren, Randy Couture, Terry Crews, Kelsey Grammer, Glen Powell, Antonio Banderas, Ronda Rousey, Victor Ortiz, Jet Li, Kellan Lutz, Robert Davi, Ivan Kostadinov, Slavi Slavov, Natalie Burn, Velizar Binev, Sarai Givaty

Skapad 2019-12-15 av BrutusBeefcake
Idag fick jag bevittna den väldigt trista sidan av nedladdning, något som Expendables 3 har drabbats hårt av då den läckt och släpptes med bra kvalitè på piratebay innan den ens släppts på b...   Läs mer »

Skapad 2019-12-10 av Mat1az
Testosteronkarusellen The Expendables fortsätter att snurra. På sitt tredje varv ringer lovorden större, snabbare och mer av allt – högre än någonsin. Efter två rätt mediokra installationer k...   Läs mer »

syltkatt
2019-06-23
När inte ens actionscenerna fångar intresset är det läge att lägga ner francheisen.
sodomiten
2022-05-07
Samma film fast med andra, okända skådespelare hade knappast nått dvd ens.
2018-03-08
Vilket jävla skräp!!!
Robkiller
2017-10-05
Stenhårda gänget är ute och röjer igen. Så länge det är action fungerar det väl hyfsat, men det är alldeles får många långa mellansekvenser som inte tillför något. Handling saknas väl helt som vanligt och även om det fortfarande är kul att återse lite gamla actionskådisar så får de aldrig släppa loss ordentligt, utan det blir ungefär som de tidigare filmerna.
Stan
2016-08-25
Haha måste bara få en 3a. Så många stjärnor i samma rum att man blir bländad. Driver med allt och alla, speciellt sig själva och tar inte sig själva på för stort allvar. Mel Gibson var grym som bad guy
gjoob
2016-08-07
Underhållande och stabil gubbaction - så länge vi får följa originalgänget. Men sedan slänger de in ett totalt färglöst gäng av "yngre förmågor" samt Antonio Banderas i en jobbigt schablonartad roll som pajig loud mouth. Naturligtvis går allt åt helvete så de riktiga actiontjommarna tvingas kliva in och rädda kalaset. Slutet gott, allting gott.
O´Reilly
2016-03-31
Tyckte denna va bäst i serien haha mycket på grund av att jag tyckte Mel Gibson var superb bad guy.
Sarcadoz
2016-03-26
För mycket action för det goda. Blir tröttsamt faktiskt med så simpel handling.
DOKAN
2016-01-03
FÄNTÄSTIC!!!!!!!!!!!!!!!
Edithea
2015-12-19
Alltså jag är ju lite småförtjust över faktumet att Rousey är med och kör sitt armslås, i övrigt var den här sämst i skaran.