The Escort

Desperat efter en bra historia börjar en sexberoende journalist följa en Stanfordutbildad prostituerad kvinna och kastas in i en värld av högklassiga eskorter.

Originaltitel The Escort
Regissör Will Slocombe
Manus Brandon A Cohen, Michael Doneger
Genre Komedi, 2010-tal
Skådespelare Michael Doneger, Lyndsy Fonseca, Tommy Dewey, Bruce Campbell, Rachel Resheff, Rumer Willis, Benita Robledo, Juan Carlos Cantu, Iqbal Theba, Dean Chekvala, Sonya Walger, Anna Konkle, Dan Bakkedahl, Joe Burke, Hollie Lee, Brandon Higa, Jo Galloway

ulpe01
2015-10-06
Någorlunda spännande premiss, men det blir snabbt klyschigt och förutsägbart. Funkar om man inte har nåt annat mer spännande att se.
Hindsight
2015-08-04
Lite småfunkig emellanåt vilket räddar betyget. Tycker dock att filmen är lite väl respektlös i sitt skildrande av exempelvis prostitution. Det krävs inte mycket efterforskningar på egen hand för att se hur rent ut sagt idiotisk filmen är på den punkten. På det stora hela funkar rullen som martinéfilm när du inte har någonting för dig efter en jobbig arbetsdag och du behöver något småroligt och ner till minsta replik förutsägbart.