2.1

Under ytan

När Carrie Beals fästman skadas vet hon inte vad hon ska göra. Hon har två val: uppfylla sin dröm och åka till New York för att starta ett nytt liv eller stanna kvar hos sin fästman och vårda honom fastän hon inte längre älskar honom?

Originaltitel The Dive From Clausen's Pier
Regissör Harry Winer
Manus Ann Packer, John Wierick
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Michelle Trachtenberg, Will Estes, Sean Maher, Kristin Fairlie, Dylan Taylor, Matthew Edison, Janet Land, Diana Reis, Corey Turner, John Dartt

Elizadushkufan
2012-03-15
Underbar film!
Biolm
2011-01-01
vill se
Djason
2009-08-02
Går att titta på men inte mycket mer. Michelle Trachtenberg var mycket bättre i Eurotrip. Ganska blekt slut i filmen.
filmtjejen
2009-08-02
tråkig...
temtation
2008-04-02
Det är den bästa filmen jag har sett på evigheter!!! den får ***** av ***** möjliga! Ni måste de den!
temtation
2008-03-31
Jag vill ha den filmen men den finns ingen stans vad ska jag göra?
PhoenixRising
2008-01-10
Får en tvåa för att jag faktiskt såg hela, men Michelle med babynunan är inte det minsta trovärdig och storyn engagerar inte.
Akleja
Platt slut.
amam
2008-01-10
Grymt tråkig, räddas från ettan enbart för att jag gillar Michelle Trachtenberg. Om du inte gillar henne så kan du lika gärna låta bli att se den här. En svag tvåa.
silfo
2008-01-09
Har sett betydligt värre skräp. Hela den här "alla är så kära i mig, vem ska jag välja?"-grejen påminner mig litet om Felicity.