1.5

The Canyons

En grupp ungdomar i samtidens Los Angeles navigerar sig genom en verklighet kantad av sex, glamour och svek.

Originaltitel The Canyons
Regissör Paul Schrader
Manus Bret Easton Ellis
Genre Drama, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Lindsay Lohan, James Deen, Nolan Gerard Funk, Gus Van Sant, Amanda Brooks, Tenille Houston, Jarod Einsohn, Lauren Schacher, Alex Ashbaugh, Victor of Aquitaine, Jim Boeven, Philip Pavel, Chris Schellenger, Thomas Trussell

SatyreX
2014-09-15
Jag ser ALDRIG den typen av film, men jag tänkte att jag skulle ge den en chans ändå eftersom jag ser mycket film. Men alltså det var bara slöseri med tid. Det var som olika scener som klippts ihop och.. ja den var bara skum. Skulle aldrig någonsin rekommendera den till någon.
synthpopper
2014-09-12
Vansinnigt dåligt
Lotso
2014-07-12
I sin helhet vet jag fortfarande inte. Där var ingen riktigt röd tråd genom filmen och det kändes som scenerna började och avslutades utan någon kontrast med resten av filmen. Handlingen var ganska så tunn och hade inget stort djup i sig. Men filmen är precis så som jag beskrev den innan, en sleazy thriller. Frågan är bara är det en bra eller dålig sleazy thriller film? Jag vet inte men i det stora hela fann jag filmen vara okej men jag förväntade mig mer ifrån denna filmen.
blackcurrant
2014-05-06
Ett skämt :)
-Hedda-
2014-02-22
Okej, nu kanske jag förstår lite bättre (lite) hur tonårstjejer kan vara småförälskade i James Deen... Usel film i övrigt.
Ondskapt
2014-02-01
Precis så dåligt som man kan förvänta sig.
Jonatanh
2014-01-04
Vet inte varför jag ens trodde den här filmen skulle va sevärd men blev väl lurad av duon Bret Easton Ellis och Paul Schrader. Varken dem eller någon annan inblandad gör någonting bra av den här soppan. Storyn är totalt banal och patetisk för att inte tala om hur sjukt ointressant dramaturgin är. Det händer ingenting. "Skådisarna" ligger väl ungefär på porrfilmsnivå och passande nog är ju James Deen just detta. Ytlig smörja. Undvik.
Terran
2013-09-18
Som ett avsnitt av "Days of our lives" ungefär, fast med lite mer naket såklart.
gimmick
2013-08-29