2.6

The Brown Bunny

Bud Clay gillar motorcyklar och brukar köra formel 2. Runt och runt kör han på banan i New Hampshire tills racet är över. Nästa tävling sker i Kalifornien om fem dagar, så Bud måste färdas tvärs över kontinenten. På vägen träffar han ett antal kvinnor, samtidigt som han plågas av minnen av en gammal kärlek.

Originaltitel The Brown Bunny
Regissör Vincent Gallo
Manus Vincent Gallo
Genre Drama, 2000-tal, Roadmovie
Skådespelare Vincent Gallo, Chloë Sevigny, Cheryl Tiegs, Elizabeth Blake, Anna Vareschi, Mary Morasky

LuxLisbon2
2013-05-20
Vackert om saknad.
JimCarrey
2013-02-18
Tycker den är lite underskattad. Lite drömsk och mysig
Pugie
2012-06-01
Intressant slut, fick en att se allt som hänt innan på ett annat sätt.

2012-02-16
Till och med Vincent Gallos kuk lyckas med konststycket att se pretentiös ut.
Albinoskarsson
2011-08-21
den sög
Törne
2010-11-14
Tänkte mycket på Two-Lane Blacktop när jag såg den.
Tob_E
2010-05-13
Sista 5 minuterna väver ihop filmen på ett väldigt fint sätt vilket höjer upp den ett snäpp, hade dock kunna bli väldigt mycket bättre. Svag 3a.
AudreyHorne
2010-04-30
jag blir lite ledsen när jag ser alla ogenomtänkta och trista kommentarerhär nedan. förstår inte varför en film behöver vara dålig bara för att den är långsam och till stor del struntar i dialog..
mindcooler
2010-03-31
Urk, typisk Vincent Gallo.
LasseKongo74
2009-09-11
Började lovande men halvvägs in i filmen var jag uttråkad. Slutet "vävde" i och för sig ihop storyn hyfsat. Men å andra sidan var ju de 3 sista minuterna hela storyn eftersom inget hände fram till dess.