1.4

The Blackout

Under självaste julen så finner sig de boende i Ravenwood byggnaden sittandes medan ett strömavbrott släcker ned allt. Tyvärr så är inte det deras enda problem då det verkar som om monster jagar och dödar i sitt nya revir.

Originaltitel The Blackout
Regissör Robert David Sanders
Manus Jim Beck
Genre 2000-tal, Skräck
Skådespelare Alexis Zibolis, James Martinez (II), Barbara Streifel Sanders, Joseph Dunn, Ian Malcolm, Michael Caruso, Caroline Rich, John Gorman, Abigail Droeger, Anthony Tedesco

Ondskapt
2013-12-19
Fruktansvärt på alla tänkbara vis, inte ens julmust räddar denna.
Scooterpie
2012-09-03
Alltså vafan? Bara ljudet var ju vedervärdigt
Totenkopf
2012-08-26
Billig skräck,men den hade nåt iallafall, bättre budget och större produktion så kunde det blivit helt ok.
TheHorrorfan
2012-04-20
Usla monster, mediokra skådisar iallfall vid vissta tillfällen svag 2a.
Robkiller
2011-06-20
Det här kan väl inte vara seriöst... eller jo tyvärr var det det... ruskigt dåligt var det i alla fall.
Kekz
2010-07-10
Inte för att vara dryg eller väldigt negativ men filmen höll verklinge ingen standard. Ljudet var totalt fel och det blev för hög musik under vissa dialoger. Sen för att inte snacka handling/skådespeleri.. hmhm..
Fuckalicious
2010-02-13
En tredjedel in i filmen men jag sätter betyg nu ändå, så dålig som filmen varit hitintills så kan det inte bli något annat än lägsta möjliga
Neuros
2010-01-02
Herregud! Varför denna irriterande musik som dessutom höjs i delar av dialogen.. Vissa delar var ju lovande, men slutade i skit, he he.
EllaSpeed
2010-01-01
Vad fan är grejen med ljudet?? Så jävla skit.
schramm
2009-12-10