2.4

The Beach Bum

En rebellisk man vid namn Moondog lever livet genom sina egna regler.

Originaltitel The Beach Bum
Regissör Harmony Korine
Manus Harmony Korine
Genre Drama, Komedi, 2010-tal
Skådespelare Matthew McConaughey, Snoop Dogg, Isla Fisher, Stefania LaVie Owen, Martin Lawrence, Zac Efron, Jonah Hill, Jimmy Buffett, Donovan St V Williams, David Bennett, Clinton Archambault, Joshua Rosen, Tonya Oliver, Chela Arias, Ricardo Matallana, Joshua Ritter

2021-01-23
Fånig, dryg och med ständigt överspel.
Christofer
2020-05-06
2020-04-28: Var nära att stänga av efter en halvtimme, men trodde att det skulle ta sig när storyn vände. Jag hade fel. Fullkomligt meningslöst trams på alla sätt.
Murvel48
2020-04-05
Bra skådespeleri, bra musik - men det hade varit bättre ned någon typ av handling.
minawidding
2020-01-05
Inget som får en engagerad i historien, och knappt någon plot. Jag fattar att det är meningen, det gör det dock inte bra.
Knasiga-Lasse
2019-06-25
Sisådär.
callusis
2019-06-19
Bra soundtrack men i övrigt mest bara löjligt överdriven. Trist.
norenorama
2019-06-10
Totalt osebar, kommer man igenom det stört vidriga introt med den slemmiga j'vla luffaren som kladdade på nakna brudar så är man starkare än mig. Fattar inte vem som skulle vilja se skiten eller varför.
jcoke88
2019-06-07
Föreföll helt poänglös.
Ghostface
2019-05-27
Den färgstarka och autentiska stil som fanns i Springbreakers finns även här vilket gör att det är svårt att slita sig men i karaktären Moondogs fall finns varken den värme som krävs för att sympatisera eller nån drivkraft som skapar intresse hos publiken.