The Bag Man

Handlingen kretsar kring en kriminell man som håller till på ett sjabbigt motell i väntan på sin chef, efter att ha kommit undan med en mystisk väska och mördat ett antal personer.

Originaltitel The Bag Man
Regissör David Grovic
Manus Paul Conway, David Grovic, James Russo
Genre Kriminalare, Thriller, 2010-tal
Skådespelare John Cusack, Robert De Niro, Crispin Glover, Dominic Purcell, Rebecca Da Costa, Sticky Fingaz, Martin Klebba, Theodus Crane, Celesta Hodge, Danny Cosmo, Nate Steinwachs, Mike Mayhall, David Shumbris

2018-10-26
Ja, filminfon här på filmtipset var det bästa med filmen.
Christofer
2016-08-17
Haha, jag gillar filminfon här. Skämt åsido, allting var fruktansvärt ofattbart bamseuselt på varenda tänkbart sätt. Ruttet manus, regi på amatörnivå och ett skådespeleri på en nivå som inte skådats sedan Dackefejden. Att se Robert De Niro sänka sig till denna nivå var verkligen plågsamt.
Halofreak92swe
2015-01-15
Riktigt schysst ju!:) Efter all skit man hört om den så hade man ju sumplåga förväntningar så den var ju mkt bättre än förväntat. Och Rebecca Da Costa, woff vilken babe!
Bomkia
2014-10-25
Äh, så hemsk var inte denna rulle. Tyckte den byggde upp en helt ok känsla och Cusack funkade. 3-
jonbo
2014-08-15
Vilken skit. Da Costa är usel, Cusack gör sitt sämsta nånsin och De Niro fortsätter rada upp besvikelser. Nej, inget att ha här.
bryngel
2014-06-22
Har ingen betydelse om "bra" skådespelare är med när de inte har något att jobba med...

2014-04-13
jag kan verkligen inte förstå de dåliga kommentarerna här. crispin glover, cusack och deniro i samma film. i rest my case.
PeterTheW
2014-03-15
Vilket skräp, finns inget alls av kvalité här.
Levitt
2014-03-12
En självklar "direkt-till-dvd" kandidat som verkligen, så gärna, vill vara bra men vars brister står med byxorna nere för alla att åskåda. Med förväntningarna på rätt nivå är den inte alls utan mening men dess cinematiska bedrifter är slentrian och ingenting alls. Den skitnödiga tvisten på slutet gjorde inte filmen någon större förtjänst, heller. Dock helt okej s.k. "Söndagsfilm" kanske mest av allt pga. en cast som ändå består av "Vi verkar tacka ja till allt nuförtiden"-skådespelare som Robert De Niro, John Cusack och Steve Zahn.
chris_lambert_
2014-03-08