2.1

Texas Chainsaw Massacre

Tre unga internet influsser skall påbörja ett nytt samhälle i den övergivna staden stad djupt inne i Texas. Ovetades att Leatherface gömt sig där de senaste 50 åren och som nu inte vill ha sällskap...

Originaltitel Texas Chainsaw Massacre
Alternativ titel Texas Chainsaw Massacre 8
Regissör David Blue Garcia
Manus Chris Thomas Devlin, Fede Alvarez, Rodo Sayagues
Genre Thriller, Skräck
Skådespelare Sarah Yarkin, Elsie Fisher, Mark Burnham, Jacob Latimore, Olwen Fouéré, Moe Dunford, Jessica Allain, Nell Hudson, Alice Krige, William Hope, Jolyon Coy, Sam Douglas, John Larroquette (röst)

vonadel
2022-06-22
Bättre än vad jag trodde ändå. Visst, lite dum och ologisk ibland, men ändå välgjord. 5/10
Ranma
2022-05-24
Den funkar fint! Ingen höjdare nej, men det finns definitivt sämre. Rätt så gory, men det är förvånansvärt välgjort.
DiMMUBoRGiR
2022-04-04
Något bättre än förväntat, vilket förstås säger ungefär ingenting. Det kommer naturligtvis aldrig i närheten av originalets känsla och stämning, men några styggelser blir lyckade och därmed är det för en gångs skull ett inte helt onödigt inslag i denna filmserie.
Hanness
2022-03-10
Nära bottenbetyg, underhållningen är obefintlig.
xzsawq
2022-03-08
Nej det här var inte bra. Förutsägbar.
PolPut
2022-03-04
Zzznark. Klyschig.
ItalyErik
2022-03-03
Köttig och våldsam. Underhållande för stunden, men jag kommer ha glömt bort den i morgon.
2022-03-03
Kass!!! Inte ens lite underhållande...
Djason
2022-02-25
Dags att mjölka ur så mycket man kan av den här kultrullen då. Får säga att den har en del sköna slasherscener men det blir lite väl löjligt i slutet som är lika självklart som att björnar bajsar i skogen.
2022-02-22
Leatherface ligger inte på latsidan. Världen behöver fler TCM-filmer - MÅNGA fler! (9/15)