3.1

Terrifying Girls' High School: Lynch Law Classroom

Remi, Kyoko and Noriko är värstingbrudar som slåss, snor bilar och utnyttja korrupta poliser. De blir skickade till Hoppets Gymnasium där ordningen hålls av diciplinkommitén -- ett dussin tjejer som inte drar sig för att tortera ihjäl bråkstakar på vicerektorns order. Tack vare de tre tjejerna och en anonym utpressare börjar en revolt ta form mot den korrupta organisationen.

Originaltitel Kyôfu joshikôkô: bôkô rinchi kyôshitsu
Regissör Norifumi Suzuki
Manus Tatsuhiko Kamoi
Genre Action, Vuxenfilm, 70-tal
Skådespelare Reiko Ike, Miki Sugimoto, Seiko Saburi, Misuzu Oota, Rie Saotome, Yuuko Mizusawa, Yukiko Asano, Ryôko Ema, Rena Ichinose

KingOfSucker
2011-07-31
bland det bästa pinku eiga har att erbjuda!

2009-09-08
Var får man tag på denna egentligen...?
2009-04-22
Massor av kanonscener, men far åt helvete vilket uselt manus – och då menar jag uselt för sin genre (och då är det illa). Svag trea. (7/15)
schramm
2008-05-14
stenhård! med bättre manus hade jag inte tvekat på att satt en fyra!
niebaotan
2007-05-24
Stämningsfull film med ett fantastiskt skönt soundtrack. Reiko Ike dominerar totalt den lilla speltiden som tilldelats henne, men Miki Sugimoto är inte fy skam hon heller. Avslutningen är lysande!
Bomkia
2006-11-18
Kan citera vad nån skrev på IMDB: "Not as story bound as some and containing more sex and violence than would seem possible". Stämmer till stora delar, men jag är inget större fan av genren och när man väl kommer under ytan är det halvtaskigt sleaze. Det sagt - det finns en viss charm i den här rullen. 3a
peterclash
2006-05-04
Det är så coolt när de presenterar varandra före fighterna i alla de här filmerna. Reiko Ike är suverän som vanligt även om han tar god tid på sig innan hon kommer in och dominerar den här filmen.
Sugi
2006-04-28
Bra soundtrack genom hela filmen.
MilkMonkey
2005-11-23
bra på många plan . . . man kan ju se det som en allegori av maktmissbruk och förtryck av alla sorter -- från mobbing till fascism, men berättelsen som helhet, bild & soundtrack är också ace för att inte tala om slutet