2.7

Terrified

När konstiga händelser inträffar i ett grannskap i Buenos Aires beslutar sig en läkare som specialiserat sig inom det paranormala, hennes kollega och en ex-polis att undersöka saken vidare.

Originaltitel Aterrados
Regissör Demián Rugna
Manus Demián Rugna
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Maximiliano Ghione, Elvira Onetto, Norberto Gonzalo, George L Lewis, Demián Salomón, Agustín Rittano, Julieta Vallina, Natalia Señorales

amam
2021-07-29
Bättre än väntat. Det som räddar betyget från en stark tvåa är att det finns flera scener som är riktiga pärlor men tyvärr så brister sammanhanget något.
Hanness
2020-04-02
Når inte helt upp till godkänt, men inte alltför dåligt heller.
2019-10-07
Har några riktigt obehagliga scener men känns lite ostrukturerad och slutet är en aning mediokert för min smak. Skådisarna gör annars ett ganska bra jobb.
Taliah
2019-04-09
Väldigt random. Den hade många riktigt fina delar men hade vunnit på en bättre struktur.
Engravadlax
2022-03-21
Som andra säger, medioker skräckfilm med ett fåtal riktigt bra scener. Man får hoppas på starkare framtida prestationer av Demián Rugna.
Tatty
2019-02-08
Filmen kändes ganska läskig och obehaglig. Inte så att man blir rädd men kände obehag iallafall.
Starlette
2019-02-04
En del riktigt läskiga scener!
haajen
2019-01-14
Episodisk film som känns som ett antal kortfilmer som satts ihop med en synnerligen tunn tråd. Inte logisk men den är rätt underhållande om än inte så skrämmande som utlovats. Påminner en hel del om både Insidious och The Conjuring.