2.2

Tarzan

Tarzan och Jane möter på farligt motstånd från en armé, utskickade av företaget Greystokes onde VD.

Originaltitel Tarzan
Regissör Reinhard Klooss
Manus Reinhard Klooss, Jessica Postigo
Genre Drama, Animerad, Familjefilm, Action, Romantik, Thriller, Äventyr, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Kellan Lutz (röst), Spencer Locke (röst), Jaime Ray Newman (röst), Robert Capron (röst), Brian Huskey (röst), Mark Deklin (röst), Trevor St John (röst), Joe Cappelletti (röst), Les Bubb (röst), Jonathan Morgan Heit (röst), Anton Zetterholm (röst)

2023-01-13
knappat värd att se...
2018-10-23
Tråkig.
Rele
2018-06-23
En trevlig Tarzan film. Jag ger en tvåa.
Körsbär
2017-06-10
Bättre än jag hade förväntat mig, men slutet blir ju bara pinsamt utdraget.
StansGoasteMos
2015-03-31
Tarzan möter lejonkungen möter avatar. Fast med en låg budget och inte tillräckligt mycket reflektion eller självkritik i arbetet.
mawlen
2014-08-11
nej usch! gillar inte alls denna film. jag älskar den första Tarzan filmen och denna förstörde bara. intressant tolkning av tarzan men jag lovordar den inte.
sonocronic
2014-07-25
En barnfilm som faktiskt inte var helt dum. Underhållande men lite överdriven i vissa lägen men som sagt, det är en barnfilm. Bra i min mening.
Lotso
2014-06-29
Bedrövligt och riktigt plågsamt att sitta igenom. Karaktärerna är få och ingen ordentlig handling att följa med i. Den handlingen som existerar är ju bedrövlig och helt utanför ramen, utomjordingar och Tarzan tillsammans med avatar, det går inte ihop. Animationen är usel och istället för en skrattfest över hur dålig filmen är så blev det bara en tråkfest. Undvik för allt i världen och se Disney versionen med era barn istället!
Halofreak92swe
2014-06-13
Spännande och nytänkande story om Tarzan men inte så väl genomfört. Animationen är gräsligt ful om man jämför med många andra filmer. Och karaktären Tarzan i den här filmen är ganska överdriven bortom realism, extremt muskulös överkropp men riktigt smala kycklingben och ändå kan han lyfta en 300 kilos gorilla och slänga iväg en 100 kilos sten x antal hundra meter bort. Jag gillar den annorlunda bakgrundsstoryn om en speciell meteorit som dödade dinosaurierna och som blir en viktig del i filmens story men allting runtomkring gör bara filmen allt för löjlig för att vara underhållande. För mycket overkliga saker händer hela tiden och det blir bara tröttsamt.
uncle_funk
2014-05-24
Kan ju inte dissa historien då den fortfarande är schysst, därav tvåan. Animationen var vidrigt och håller inte alls måttet idag. Som taget ur ett Nintendo 64...