2.4

Sugar & Spice

Lincoln Highschools snyggaste och bästa hejarklack är som vilka skvallrande, shoppande och killgalna tonåringar som helst. Ingenting kan skilja dem åt och de ställer upp för varandra i vått och torrt. När en av tjejerna blir gravid med skolans läckraste kille, finns resten av gänget vid hennes sida. För att fixa lite extra kontanter tar tjejerna sig an ett litet "efter skolan"-projekt...

Originaltitel Sugar & Spice
Regissör Francine McDougall
Manus Mandy Nelson
Genre Komedi, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Mena Suvari, Marley Shelton, Marla Sokoloff, Melissa George, Rachel Blanchard, Alexandra Holden, James Marsden, Sara Marsh, Sean Young, Jake Hoffman, W Earl Brown

ziferN
2014-11-04
Charmigt, småkul och något underhållande är det ändå, men samtidigt inte något mer än en typisk dussinfilm som landar på en typisk trea. Deras kostymer var dock riktigt läckra, även om slutet inte alls hänge ihop.
yrkeschaufföre
2012-10-31
Hmmm, Den är väldigt ojämn men det lutar åt det lägre godkänd.
Svinto89
2012-10-29
...jag orkade inte ens se klart eländet
LuxLisbon2
2011-08-12
Innehåller 7 av min 20 favoritteman: bitterhet, cheerleaders, tonår, divor, skönhet, ytlighet, samt unga som vill men inte får ligga. Dregelvarning utfärdas för Jack Barlett (James Marsden)! Hey ho!
martineden
2009-09-10
Snälla... skjut mig hellre än att tvinga mig se den här skiten igen!!
yrkeschaufföre
2008-05-19
Vissa scener var helt okej men på det stora hela är det en massa tjejer i kort kjol som springer runt. Och slutet har de glömt bort det?
saudi
2007-03-08
Det finns ingen rikigt konflikt i den här filmen, inget som driver den framåt. Några enstaka skratt och ett riktigt tunt slut. Nä, collegefilm i all ära - men det här är en DÅLIG collegefilm.
Heartsick
2007-02-24
Smårolig, men knappast godkänd.
padde
2006-11-23
Mena Suvari gör sitt livs roll. Sans rosblad.
Soul_Assassin
2006-01-14
hmmm.... rolig... Men itne så bra...