Störst av allt

Anna är en ung kvinnlig journalist som plötsligt får reda på att den hon trott var hennes far inte är det. Hennes riktiga pappa är den välkände politikern och fackpampen Aron P Johansson som en gång för tjugoåtta år sedan svek hennes mor. Anna beslutar sig för att, utan att tala om vem hon är, ta reda på vad Aron P egentligen är för en människa, och varför han svek.

Originaltitel Störst av allt
Regissör Lars Lennart Forsberg
Manus Stewe Claesson, Sven Wollter, Lars Lennart Forsberg
Genre Drama, 2000-tal
Skådespelare Lars-Erik Berenett, Sven Wollter, Frida Hallgren, Sven-Bertil Taube, Olof Buckard, Anneli Martini, Eric Ericson, Calle Carlswärd, Kajsa Linderholm

supermancover
2018-05-15
sämst av allt??
Albion
2016-07-20
Riktig lågbudget som också lyser igenom alltför mycket. Det blir svårt att jämföra med större produktioner när skillnaden är så stor. Sven Bertil Taube är bäst, de andra har liksom inget att jobba med. Kul att se att en film utan statligt filmstöd tar chansen att föra fram abortmotståndets argument och det blir pluspoäng i min bok. Betyget blir dock bara en svag 2;a ändå, dvs 2-
Gigi1943
2013-03-17
Och den här har man aldrig hört talas om trots så kända och bra skådisar. Den var ointressant och lite fånig.

2008-03-16
Synd.. hade kunnat vara så bra

2007-04-06
brtkrbzhnv: Roligt att du säger det. Den här filmen fick nämligen inte en krona i statligt filmstöd.
Camla
2007-02-15
Hur fan hamnade Sven Wolter i en dylik skit film? usch..den här va så dålig att jag nästan blev förbannad.....bland det absolut sämsta jag sett

2006-11-11
Inget vidare alls. Dåliga skådespelarinsatser och det kändes inte som om något i filmen stämde överens...besvikelse
skatedawe
2006-07-06
Finns inte mycket att säga än att jag inte kan rekommendera den. Den var helt tom. Verkligen helt onödig att kolla på.