2.7

Stora planer

Willy, som precis har kommit ut ur fängelset, har stora planer inom musiken. Trots att han är 38 år har han inte gett upp hoppet om att bli en känd musiker. Han bestämmer sig för att dra igång sitt gamla band för att bevisa för sin åttaåriga son, Mikkel, att han inte är ett stort misslyckande som alla tror.

Originaltitel Store planer
Regissör Jesper W Nielsen
Manus Kim Fupz Aakeson
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Thomas Bo Larsen, Peter Gantzler, Andrea Vagn Jensen, Laura Bro, Lene Maria Christensen, Henrik Noël Olesen, Jimmi Jørgensen, Al Agami, Mikkel Konyher, Sarah Secher Ernst

Nena2000
2015-04-13
Jag är ju hopplöst förälskad i skandinaviska/nordiska filmer och speciellt danska filmer och serier. Thomas Bo Larsen är en härligt skådespelare!!
swampblues
2013-07-05
Ett extra + för att Jesper Benzen från D:A:D spelade gitar på all musik.
resegaranti
2010-08-03
Vidrig upputsning av människor med allvarliga problem. Visst det är lite besvärligt att vara kåkfarare, knarkare och prostituerad, men bara man skärper sig lite, så är man på banan igen... Überfånig kärleksfeelgood som försöker säga något om livet, utan att lyckas. Fattar inte varför jag står ut med Fupz undermåliga och hafsiga personporträtt.
2008-06-21
Slitet och klyschigt, och svagt skådespel. En stor besvikelse. (5/15)
Kurijakin
2006-08-03
rätt bra faktiskt, lite oväntat, börjar man titta vill man gärna se slutet på den, alltså en lagom 3
SgtD
2006-04-28
jag gillar hatten & är svag för de danska pundarnas underbara biroller.